iran flag

حضور یوفایندر در بیستمین همایش روز بتن

5/5 - (1 امتیاز)

یوفایندر در همایش روز بتن

انجمن بتن ایران هر ساله در تاریخ ۱۶ مهر ماه که روز بتن نامگذاری شده است، همایش روز بتن را برگزار می‌کند. در این همایش که به مدت ۵ روز از تاریخ ۱۶ الی ۲۰ مهر ماه برگزار می‌شود، کارخانه‌های بتن آماده، شرکت‌ها و صنایع وابسته به بتن مانند کارخانه‌های سیمان، شرکت‌های تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین شرکت‌های نرم افزاری حضور خواهند داشت. در این همایش شرکت‌های مختلف از دستاوردها‌یی که در حوزه بتن به دست آورده‌اند رونمایی می‌کنند.

ما در توسعه سیستم مدیریت ناوگان یوفایندر، تمرکز ویژه‌ای روی صنایع مختلف به ویژه صنعت بتن داشته‌ایم. در مبحث مدیریت ناوگان نیازهای هر صنعت با صنعت دیگری متفاوت است و ما در یوفایندر این موضوع را کاملا درک کرده‌ایم. در یک صنعت مانند صنعت حمل غذا، کنترل زنجیره دما اهمیت دارد و در یک صنعت مانند بتن میزان چرخش دیگ تراک میکسر و یا اندازه‌گیری دمای بتن اهمیت بالاتری دارد. ما قبلا در مقاله “کاربرد GPS در صنعت بتن”، در مورد مزایای استفاده از این سیستم برای کارخانه‌های بتن توضیح دادیم.

رونمایی از ویژگی‌های مدیریت ناوگان ویژه صنعت بتن

در نمایشگاه روز بتن، ما قصد داریم از ویژگی‌های جدیدی که ویژه صنعت بتن ساخته‌ایم رونمایی کنیم. قابلیت‌هایی که مدیریت ناوگان کارخانه‌های بتن را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد و بازدهی ناوگان آن‌ها را افزایش می‌دهد:

سیستم سنجش تعداد دور تراک میکسر

با استفاده از این سیستم شما می‌توانید تعداد دفعات چرخش تراک میکسر را مشاهده کنید. سیستم “سنجش تعداد دور تراک میکسر” به شما تعداد دفعات چرخش میکسر را بر اساس هر پروژه، بارنامه و یا حتی بازه‌های زمانی خاص نمایش می‌دهد. این سیستم با استفاده از سنسور سخت افزاری پیشرفته کار می‌کند و به همین دلیل بسیار دقیق است.

سیستم سنجش درجه حرارت و رصد به صورت آنلاین

دمای بتن را داخل تراک میکسر مستقیم زیر نظر داشته باشید! با سیستم سنجش درجه حرارت و رصد به صورت آنلاین، شما می‌توانید دمای بتن را داخل تراک میکسر به صورت لحظه‌ای و زنده مشاهده کنید. همچنین شما به گزارشات کاملی از دمای بتن بر اساس هر پروژه یا بازه زمانی خاص دسترسی خواهید داشت.

ارسال پیامک برای هر مشتری به همراه لینک برای مشاهده میکسرها

افزایش رضایت مشتریان همیشه یکی از دغدغه‌های مهم عرضه کنندگان بتن آماده بوده است. با استفاده از سیستم ارسال پیامک برای هر مشتری به همراه لینک برای مشاهده میکسرها، شما می‌توانید پیامک‌های خودکاری را برای مشتریانی که در حال بتن ریزی پروژه آن‌ها هستید ارسال کنید. مشتریان شما با کلیک کردن روی آن لینک می‌توانند موقعیت مکانی خودروهایی که در حال رفتن به پروژه آن‌ها برای بتن‌ریزی هستند را مشاهده کنند. این سیستم به صورت کاملا هوشمند کار می‌کند و بعد از پایان بتن‌ریزی توسط هر میکسر دیگر آن میکسر برای مشتری نمایش داده نمی‌شود.

خرید ردیاب خودرو

میزبان شما هستیم

در همایش روز بتن در غرفه یوفایندر میزبان شما هستیم. شما می‌توانید از تاریخ ۱۶ الی ۲۰ مهر ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر از غرفه یوفایندر در همایش روز بتن بازدید نمایید. این نمایشگاه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود. در ادامه آدرس دقیق محل برگزاری نمایشگاه را به همراه لوکیشن این نمایشگاه روی نقشه گوگل برای شما قرار داده‌ایم.

آدرس محل برگزاری نمایشگاه: تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، جنب شهرک فرهنگیان، خیابان نارگل، خیابان مروی، خیابان حکمت، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

نقشه گوگل محل برگزاری نمایشگاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر