iran flag

کاربرد ردیاب در صنعت سیمان و بهترین ردیاب برای بونکر سیمان

4.8/5 - (59 امتیاز)

سیمان یکی از پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان می‌باشد. سیمان توسط کارخانه‌های سیمان تولید و توسط تریلی‌ها و بونکرها در کارخانه‌های بتن و پروژه‌های ساختمانی تخلیه می‌شود. سیمان در دو نوع پاکتی و فله تولید می‌شود که نوع پاکتی توسط تریلی و نوع فله توسط بونکر حمل می‌شوند، به همین دلیل خودروهای حامل سیمان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در صنعت سیمان به حساب می‌آیند. خودروهای حامل سیمان اغلب در بین شهرها و استان‌ها در حرکت هستند، به همین دلیل جی‌پی‌اس می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در این صنعت داشته باشد. ما در این مقاله از یوفایندر، کاربرد جی‌پی‌اس در صنعت سیمان را به شما توضیح داده و بهترین ردیاب برای بونکر سیمان را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

دغدغه های صنعت سیمان

سیمان یکی از اجزای اصلی در ساخت و ساز محسوب می‌شود. در حال حاضر صاحبان این کارخانجات برای کارآیی بالا و سود بیشتر به راه‌حل‌های زیادی فکر می‌کنند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها استفاده از جی‌پی‌اس است. استفاده از ردیاب در این صنعت تا حد بسیار زیادی از دغدغه‌های صاحبان کارخانجات کاهش می‌دهد.

اتلاف وقت در مسیرهای پرترافیک:

ماندن بونکرها و تریلی‌های حمل سیمان در مسیر‌های پر‌ترافیک یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های این صنعت است. استفاده از ردیاب به صاحبان این مشاغل کمک می‌کند تا بهترین و خلوت‌ترین مسیر را برای وسایل نقلیه خود انتخاب کنند. در نتیجه با این کار در سوخت و زمان صرفه جویی می‌شود.

نقشه ترافیک

مشاهده مسیرهای پر ترافیک

توقف‌های غیرضروری درمسیر:

توقف‌های غیر ضروری و بیشمار برخی از رانندگان باعث دیر تحویل دادن بار و صرف زمان زیاد می‌شود. مدیران با استفاده از ردیاب می‌توانند در تمام مسیر طی شده وسایل نقلیه خود را مشاهده کنند و در صورت توقف‌های غیر ضروری با آن‌ها تماس گرفته و تذکر بدهند. یوفایندر تنها سامانه ردیابی در کشور می‌باشد که می‌تواند حرکت وسایل نقلیه شما را به صورت آنلاین و در لحظه نمایش دهد.

پیدا کردن آدرس تحویل بار:

یکی از وقت‌گیرترین مسئله‌ها در این صنعت پیدا کردن آدرس برای تحویل بار می‌باشد. با نصب ردیاب برروی وسایل نقلیه، صاحبان می‌توانند نزدیک‌ترین و بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را انتخاب کنند.

ردیاب چیست؟

ردیاب یا جی‌پی‌اس‌ یک دستگاه کوچک می‌باشد که روی خودرو نصب می‌شود و موقعیت مکانی خودرو را به شما نمایش می‌دهد. ردیاب‌ها توسط اتصال به ماهواره‌های جی‌پی‌اس‌ (سیستم موقعیت یاب جهانی) موقعیت مکانی خودرو را دریافت و توسط سامانه‌های ردیابی به شما نمایش می‌دهند، بنابراین زمانی که شما از جی‌پی‌اس‌ استفاده می‌کنید، می‌توانید موقعیت مکانی خودرو را به صورت زنده (لایو) روی نقشه مشاهده کنید.

کاربردهای ردیاب در صنعت سیمان

با توجه به اینکه خودروهای حامل سیمان در مسیرهای بین شهری در حرکت هستند، مهم‌ترین دلیل استفاده از ردیاب، تعیین موقعیت مکانی این خودروها است. با استفاده از جی‌پی‌اس‌ شما می‌توانید ناوگان حمل سیمان خود را مرتب مانیتور کنید و از وضعیت حرکت آن‌ها کامل مطلع باشید. همچنین ردیاب‌ها امکانات دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. امکاناتی مانند:

  • دسترسی داشتن به تاریخچه حرکت خودروها در بازه‌های زمانی مختلف
  • مشاهده سرعت خودروها در تمام مسیرها
  • مشاهده نقاط توقف خودروها در مسیرها
  • دریافت گزارش از مسافت طی شده توسط خودروها در بازه‌های زمانی مختلف
  • و امکانات دیگری که سامانه ردیابی به شما ارائه می‌دهد.

بهترین ردیاب برای بونکر سیمان

خودروهایی که حامل سیمان هستند، اغلب در مسیرهای بین شهری در حال تردد هستند. همچنین به دلیل تردد در کارخانه سیمان، احتمال نفوذ سیمان به قسمت‌های مختلف این خودروها وجود دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در خرید ردیاب برای بونکر سیمان، درجه استاندارد حفاظتی ردیاب است. بهتر است ردیابی را انتخاب نمایید تا ضد آب و ضد گرد و غبار بوده تا بتواند در هر شرایطی به کار خود ادامه دهد.

خرید ردیاب برای بونکر سیمان

اگر قصد خرید ردیاب برای بونکر یا هر نوع از خودروهای حامل سیمان را دارید، ما به شما برای داشتن بهترین انتخاب مشاوره می‌دهیم. بونکر و تریلی جزو دسته‌بندی خودروهای سنگین قرار می‌گیرند، ما در یوفایندر دسته‌بندی خاصی برای این نوع از ردیاب‌ها ایجاد کردیم و ردیاب های مناسب برای این مدل‌ها را در آنجا قرار دادیم. با کلیک روی گزینه زیر، شما می‌توانید ردیاب‌های مناسب برای خودروهای سنگین را مشاهده کنید.

کلام آخر

سیمان یکی از مهم ترین مصالح در صنعت ساختمان می باشد. ردیاب یا جی پی اس تاثیرات مثبت زیادی روی این صنعت دارد و امکانات زیادی را در اختیار مدیران این صنعت قرار می دهد. بونکرهای سیمان به دلیل اینکه بیشتر در مسیرهای بین شهری حرکت می‌کنند و همیشه در معرض گرد و غبار قرار دارند، نیاز به مدل خاصی از ردیاب دارند. در هنگام تهیه ردیاب به مقاومت آن در برابر ذرات خارجی توجه نمایید. ما در یوفایندر فقط دستگاه هایی را که ضد آب و ضد گرد و غبار باشند برای این مدل ها پیشنهاد می دهیم.

خرید ردیاب خودرو از یوفایندر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر