iran flag

خرید ردیاب موتور سیکلت

با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

بررسی و خرید
خرید ردیاب موتور سیکلت

ویژگی‌های بهترین ردیاب موتور سیکلت

اطلاعات بیشتر
ردیابی زنده ردیابی زنده
curve line
ردیابی آفلاین ردیابی آفلاین
curve line
باتری داخلی باتری داخلی
curve line
شتاب سنج شتاب سنج
خرید ردیاب خودرو با پشتیبانی رایگان

سوالات متداول

- کدام مدل از ردیاب برای موتور سیکلت مناسب است؟

بیشترین و مهم‌ترین استفاده ردیاب موتور سیکلت، ردیابی زنده و لحظه‌ای موتور سیکلت می‌باشد. بیشترین تفاوت در دستگاه‌های ردیاب تعداد ورودی و خروجی آن‌ها برای اتصال به سنسورها می‌باشد که بیشتر در خودرو کارآمد است. در انتخاب ردیاب موتور سیکلت نیاز به خرید دستگاهی با قابلیت اتصال به سنسورهای مختلف نمی‌باشد و تنها باید یک مورد مهم را در نظر گرفت، اینکه دستگاه در زمان نصب به خوبی مخفی شود و در دید نباشد. ردیاب های FMB920 و FMB202 هر دو برای استفاده در موتور سیکلت مناسب می باشند. تنها تفاوت مهم FMB202 با FMB920 در استاندارد حفاظتی آن می باشد که ضد آب، ضد ضربه و گرد و غبار می باشد. البته اگر دستگاه را در قسمت هایی مانند زیر باک، زیر زین و یا قاب بغل نصب می‌کنید، دستگاه در معرض آب و ضربه نخواهد بود.

+ ردیاب موتور سیکلت را کجای موتور می‌شود نصب کرد؟

برای نصب ردیاب موتور سیکلت، تنها کافی است برق ردیاب را تامین کنید. در هر قسمتی از موتور مانند زیر زین، داخل صندوق و یا در قسمت‌های بیرونی که بتوانید برق ردیاب را تامین کنید، امکان نصب آن وجود خواهد داشت.

+ امکان خاموش کردن موتور سیکلت از راه دور توسط ردیاب موتور سیکلت وجود دارد؟

خیر، این امکان وجود ندارد.

+ پشتیبانی به چه صورت می‌باشد؟

بعد از خرید و نصب ردیاب، پشتیبانی یوفایندر به صورت تماس تلفنی، واتس اپ، تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی پاسخگوی شما خواهد بود.

معرفی ردیاب موتور سیکلت

موتور سیکلت یکی از جذاب‌ترین و پر استفاده‌ترین وسایل نقلیه می‌باشد که امروزه توسط بسیاری از ما مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از بزرگترین نگرانی‌های دارندگان موتور سیکلت افزایش امنیت آن می‌باشد. در کنار روش‌های مختلفی که برای افزایش امنیت موتور سیکلت استفاده می‌شود، ردیاب موتور سیکلت یک مکمل مهم برای این روش‌ها و یکی از بهترین راهکارها برای افزایش امنیت موتور سیکلت است.

خرید ردیاب موتور سیکلت

ردیابی زنده موقعیت مکانی موتور سیکلت توسط جی پی اس موتور سیکلت

انواع ردیاب موتور سیکلت

ردیاب‌های مختلفی برای موتور‌سیکلت در بازار وجود دارد، اما مهم‌ترین نکته ای که شما باید در نظر بگیرید این است که اصلی‌ترین هدف از خرید ردیاب جی پی اس موتور سیکلت، ردیابی موقعیت مکانی موتور‌سیکلت است و به ویژگی خاص دیگری نیاز نخواهید داشت. اما با در نظر گرفتن چند نکته که در ادامه اشاره می‌کنیم، می‌توانید بهترین داشته باشید:

ردیاب موتور سیکلت باید کوچک باشد

با توجه به فضای کمتر موتور سیکلت نسبت به خودرو و ضرورت مخفی بودن ردیاب موتور‌سیکلت از دید دیگران، باید دستگاهی را انتخاب کنید که جمع و جور و کوچک باشد و بشود آن را هنگام نصب روی موتور سیکلت به خوبی مخفی کرد. معمولا در موتورسیکلت فضاهای زیادی برای نصب ردیاب موتورسیکلت وجود ندارد، به همین دلیل کوچک بودن دستگاه انتخابی یک مزیت مهم به حساب می‌آید.

خرید ردیاب کوچک موتور سیکلت

ردیاب موتور سیکلت باید کوچک باشد تا به سادگی قابلیت نصب مخفی را داشته باشد

ردیابی آفلاین

ردیابی آفلاین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای یک ردیاب جی پی اس موتور سیکلت خوب می‌باشد. ردیابی آفلاین این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت عبور از نقطه‌ای که اینترنت در دسترس نیست، موقعیت آن مکان را از دست ندهید. در این صورت شما به گزارشات تردد موتورسیکلت در تمام مسیرها دسترسی خواهید داشت.

خرید بهترین ردیاب موتور سیکلت

اگر بخواهیم با در نظر گرفتن تعدادی پارامتر و تجربه‌ای که در این سال‌ها از بررسی مدل‌های مختلف ردیاب‌های موتور سیکلت به دست آوردیم، بهترین ردیاب موتورسیکلت را به شما معرفی کنیم، با دلایلی که در ادامه آن‌ها را توضیح می دهیم، انتخاب های ما دو مدل زیر خواهند بود:

ردیاب تلتونیکا FMB920

ردیاب تلتونیکا FMB920 مناسب‌ترین انتخاب ردیاب موتور‌سیکلت می‌باشد. این ردیاب کوچک و جمع و جور به سادگی در هر قسمتی از موتور‌سیکلت قابل نصب و مخفی شدن است. تلتونیکا FMB920 ساخت کشور لیتوانی و از برند اروپایی تلتونیکا می‌باشد که بزرگترین تولید کننده تجهیزات ردیابی در دنیا است.

ردیاب تلتونیکا FMB202

تلتونیکا FMB202 نیز یک ردیاب جی پی اس مناسب برای موتور سیکلت است. بیشترین تفاوت این مدل با FMB920 استاندارد حفاظتی IP67 آن می‌باشد که باعث می‌شود دستگاه در برابر آب، ضربه و گرد و غبار مقاوم باشد. در صورتی که نصب جی پی اس موتور سیکلت را بدون قرار گرفتن جی پی اس در معرض مسائل جوی انجام می دهید، نیازی به تهیه این مدل نخواهید داشت.

خرید ردیاب خودرو سواری برای ماشین های سواری ایرانی و خارجی

لیست قیمت ردیاب موتور سیکلت

مدل ردیاب موتورسیکلت ویژگی‌های کلیدی قیمت
تلتونیکا FMB920 کوچک و جمع و جور، مخفی شدن ساده‌تر ۲/۶۸۱/۰۰۰ تومان
تلتونیکا FMB202 ضد آب، ضربه و گرد و غبار ۴/۲۲۸/۰۰۰ تومان