iran flag

باتری ردیاب اشیا مزایایی دارد که حتی فکرش را هم نمی‌کنید!

امتیاز دهید

بسیاری از وسایل غیر برقی هستند و اگر می‌خواهید برای ردیابی آن‌ها از ردیاب معمولی استفاده کنید، امکان انجام این کار را نخواهید داشت. این در حالی است که می‌توانید برای وسایل غیر برقی، از ردیاب‌های دارای باتری استفاده کنید. باتری ردیاب اشیا امکان استفاده از ردیاب را در شرایط مختلف می‌دهد و برای کارکردن دستگاه به برق مستقیم نیاز نخواهید داشت. برای اطلاع از انواع این باتری‌ها و مزایای استفاده از آن‌ها، در این مطلب با ما همراه باشید.

هر نکته‌ای که باید درباره باتری ردیاب اشیا و استفاده از آن بدانید

در هر ناوگان و شرکتی، از ابزار و تجهیزات مختلفی استفاده می‌شود که برخی از آن‌ها بسیار گران‌قیمت هستند. به همین خاطر، باید با کمک دستگاه‌هایی، همیشه از سلامت و موقعیت این دستگاه‌ها مطلع بود. در حال حاضر برای دستگاه‌هایی که با برق کار می‌کنند، از جی پی اس استفاده شده است. اما در بسیاری از دستگاه‌هایی که برقی نیستند چه‌کار باید کرد؟ برای این منظور، ردیاب‌های اشیا باتری‌خور بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

تجهیزات و دستگاه‌های بدون انرژی شامل ژنراتورها، مخازن، جعبه‌دنده‌ها، ابزارها، سطل زباله، کانتینرهای حمل و نقل، تریلرها و هر تجهیزات دیگری هستند که نمی‌توانند تحت منبع تغذیه کار کند. برای نظارت بر دستگاه‌ها و تجهیزات بدون انرژی، می‌توانید از فناوری GPS مبتنی بر تله‌ماتیک استفاده کنید که برای نظارت بر وسایل نقلیه برقی استفاده می‌شود. یک دستگاه جی پی اس باید همواره توسط برق تغذیه بشود. در دستگاه‌های برقی این تغذیه به صورت مستقیم و در اشیای بدون برق این تغذیه با کمک باتری مخصوص دستگاه انجام می‌شود.

لطفا مقاله “GPS چیست؟” را مطالعه نمایید.

از جمله مزایای استفاده از باتری ردیاب اشیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناسایی اشیایی که به صورت غیرمجاز در حال کار و خرید و فروش هستند
  • ردیابی موقعیت و عملکرد دستگاه برای بررسی هزینه‌های شرکت
  • اطلاع از زمان دقیق شروع به کار کردن دستگاه‌ها و اشیا مورد نظر
  • مطلع شدن از تعداد دفعات استفاده شدن از شیء مورد نظر
  • اخطار استفاده از دستگاه در ساعت غیرمجاز تعریف شده
  • اعلام جابه‌جایی موقعیت در زمان تغییر موقعیت با دستگاه‌های مختلف از جمله یدک‌کش
  • اعلام فوری سرقت در صورت قرار گرفتن دستگاه در خارج از محدوده تعیین شده
  • امکان استفاده از هشدارهای فوری برای اطلاع فوری پلیس
  • امکان قطع جریان احتراق برای دستگاه‌هایی که با بنزین کار می‌کنند
  • امکان ذخیره فایل بک‌آپ از عملکرد و موقعیت دستگاه در بازه زمانی مشخص
  • به حداقل رساندن مدت زمان خاموش دستگاه از بابت خرابی
  • تنظیم هشدار برای اعلام سرویس دوره‌ای دستگاه
  • بهبود دقت برنامه‌ریزی تعمیر و نگهداری بر اساس معیارها (به‌عنوان‌مثال ساعت موتور)
  • امکان دریافت تاییدیه عملکرد با کمک دستگاه ردیاب و سیستم عیب‌یابی هوشمند آن
  • تنظیم هشدار برای خرابی دستگاه

ردیاب اشیا

افزایش امنیت

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از باتری ردیاب اشیا، افزایش امنیت است. شاید سرقت برخی اشیا هزینه زیادی نداشته باشد، اما سرقت برخی دیگر، ضرر زیادی را برای مجموعه مورد نظر ایجاد می‌کند. به همین خاطر، باید با کمک تجهیزاتی، مانع از سرقت آن‌ها شد. اگر می‌خواهید با هزینه مناسب این کار را انجام دهید، توصیه می‌کنیم به سراغ استفاده از باتری ردیاب اشیا بروید. چرا که در عین عملکرد به عنوان یک دزدگیر، حتی در صورت ربوده شدن هم می‌توانید موقعیت دستگاه را پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مقاله “اینترنت اشیا” را مطالعه نمایید.

اعلام خرابی دستگاه توسط ردیاب

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از باتری ردیاب اشیا، اعلام خرابی دستگاه یا شیء مورد نظر است. به طور کلی، یا باید برای شیء که در اختیار دارید، بازه زمانی یا کارکردن مشخص برای تعمیر تعیین کنید و یا با کمک دستگاه جی پی اس، به دنبال عیب‌یابی فوری آن باشید. این دستگاه می‌تواند با اتصال به شیء شما، عیب‌یابی را به بهترین شکل و ممکن قبل از حاد شدن آن گزارش دهد.

ردیاب GPS

مزایای دیگر استفاده از باتری ردیاب اشیا

زمانی که می‌خواهید برای اشیای مورد نظر خود از یک دستگاه ایمنی برای اطلاع از موقعیت آن استفاده کنید، به سراغ دستگاهی بروید که توانایی موقعیت‌یابی برای هر دو نوع سیستم، شیء برقی و بدون برق داشته باشد. در کنار این، دستگاهی که برای استفاده در نظر دارید، باید رابط کاربری ساده‌ای داشته باشد که هرکسی بتواند از آن استفاده کند. همچنین دستگاه ایمنی مورد نظر شما، باید توانایی یکپارچه‌سازی با دستگاه‌های دیگر را هم داشته باشد. تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند تا ردیاب اشیا باتری‌خور، بهترین گزینه ایمنی برای اشیایی باشد که منبع تغذیه برقی ندارند.

باتری ردیاب اشیا؛ محصولی برای ردیابی انواع وسایل غیر برقی

اگر به دنبال ردیابی هستید که بتوان از آن برای اشیای بدون برق هم استفاده کرد، می‌توانید به سراغ ردیاب‌های باتری‌خور بروید. باتری ردیاب اشیا این اجازه را می‌دهد تا ردیاب در هر موقعیت جغرافیایی بدون نیاز به برق جداگانه کار کند. این ردیاب‌ها می‌توانند تمام خطاهای فنی به وجود آمده در اشیای مورد نظر شما را گزارش کنند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای دستگاه محدوده عملکردی در نظر بگیرید تا در صورتی که از این محدوده خارج شد، ردیاب این موضوع را به شما اطلاع دهد. این باتری‌ها باید هر چند وقت یک‌بار شارژ شوند که برای اطلاع از این موضوع توصیه می‌کنیم به کاتالوگ ردیاب خود مراجعه کنید.

منابع استفاده شده:

Verizonconnect

خرید ردیاب خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر