iran flag

ردیاب خودرو چیست؟

4.8/5 - (164 امتیاز)

در این مقاله از یوفایندر می خواهیم به یکی از پرتکرار‌ترین پرسش‌های کاربران پاسخ دهیم. اگر می‌خواهید دقیقا بدانید “ردیاب خودرو چیست” با یوفایندر همراه باشید. در این مقاله از یوفایندر که به معرفی ردیاب اختصاص دارد، ما تعریفی از ردیاب خودرو به شما ارائه داده، انواع آن را معرفی می‌کنیم و حتی در مورد نصب آن به شما توضیح می دهیم. اگر قصد خرید ردیاب دارید، می توانید به صفحه “خرید ردیاب خودرو” مراجعه نمایید.

ردیاب خودرو یا همان جی‌پی‌اس خودرو یک قطعه سخت افزاری کوچک است که روی خودرو، موتور‌سیکلت و یا حتی وسایل نقلیه دیگر مانند کامیون‌ یا تریلی نصب می‌شود و توسط سیستم جی‌پی‌اس (سیستم موقعیت‌یاب جهانی) موقعیت مکانی وسیله نقلیه را به صورت دقیق به شما نمایش می‌دهد. در صورت استفاده از ردیاب خودرو شما می‌توانید هر زمان که بخواهید موقعیت مکانی دقیق خودروی خود را روی نقشه مشاهده نمایید. نصب جی‌پی‌اس خودرو می‌تواند امنیت خودرو را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

خرید ردیاب خودرو از یوفایندر

ردیاب خودرو (جی پی اس خودرو)

تصویری از یک ردیاب خودرو، متعلق به برند تلتونیکا

ردیاب خودرو چگونه کار می‌کند؟

فناوری GPS (سیستم موقعیت‌یاب جهانی)، یکی از خلاقانه‌ترین اختراعات زمان ما است. با ادامه پیشرفت تکنولوژی، افراد بیشتری در سراسر جهان از آن برای دریافت مسیر‌های رانندگی و حفظ امنیت وسیله نقلیه خود استفاده می‌کنند. اما علیرغم استفاده گسترده، بسیاری از مردم دقیقاً نمی ‎دانند ردیاب خودرو چیست، چگونه کار می‌کند و چرا استفاده از آن بسیار مهم است؟

جی‌پی‌اس خودرو برای تعیین موقعیت مکانی به تعدادی از ماهواره‌های جی‌پی‌اس که در طول شبانه‌روز به دور زمین می‌چرخند متصل می‌شود، سپس شروع به دریافت سیگنال‌های ارسالی از چند ماهواره می‌کند و از موقعیت به‌دست آمده از این ماهواره‌ها و فاصله آن‌ها از زمین، برای تعیین طول و عرض جغرافیایی، ارتفاع و زمان استفاده می‌کند و موقعیت به دست آمده را به شما نمایش می‌دهد.

 

بیشتر بخوانیم: جی‌پی‌اس چیست؟

ماهواره های جی پی اس

تصویری از ماهواره های جی پی اس، این ماهواره ها در حال چرخش دور زمین

بعد از ردیابی چگونه می‌شود موقعیت مکانی را دید؟

جی‌پی‌اس‌های خودرو از سیم کارت برای برقراری ارتباط با شما استفاده می‌کنند. سیم کارت به جی‌پی‌اس این امکان را می‌دهد تا از قابلیت‌هایی مانند پیامک و اینترنت بهره‌مند شود. بعد از اینکه موقعیت مکانی خودرو طبق فرآیندی که بالاتر به شما توضیح دادیم مشخص شد، شما می‌توانید برای مشاهده موقعیت خودروی خود از دو روش ارسال پیامک به ردیاب و یا استفاده از سامانه‌های ردیابی استفاده کنید:

ارسال پیامک به ردیاب و درخواست ارسال موقعیت برای شما:

جی‌پی‌اس‌های خودرو معمولا کدهایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید با ارسال این کدها به شماره سیم کارتی که داخل ردیاب قرار دارد موقعیت مکانی خودروی خود را توسط پیامک از آن‌ها دریافت کنید. آن‌ها موقعیت مکانی را توسط لینک برای شما ارسال می‌کنند. شما بعد از کلیک روی لینک می‌توانید موقعیت خودروی خود را مشاهده کنید.

ردیابی با پیامک

نمونه ای از پاسخ ردیاب به پیامک و ارسال لوکیشن با لینک در نقشه گوگل

مشاهده موقعیت مکانی خودرو توسط سامانه‌های ردیابی:

روش دیگر مشاهده موقعیت مکانی خودرو، استفاده از سامانه‌های ردیابی است. سامانه‌های ردیابی نرم‌افزارهایی هستند که توسط استفاده از وب سایت و یا نصب اپلیکیشن به شما امکان مشاهده موقعیت مکانی ردیاب‌های خود را می‌دهند. بعضی از این سامانه‌ها، علاوه بر نمایش موقعیت مکانی خودرو که وظیفه اصلی ردیاب می‌باشد، امکانات دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند، امکاناتی مانند:

  • امکان تعریف حصار جغرافیایی (قابلیت ژئوفنس) که به شما این امکان را می‌دهد محدوده‌ای را تحت عنوان ژئوفنس تعریف کنید و در صورت خروج خودرو از این منطقه هشدار‌هایی دریافت کنید.
  • دسترسی به تاریخچه حرکت خودرو در بازه‌های زمانی خاص 
  • دسترسی به مسافت طی شده توسط خودرو در بازه زمانی خاص
  • و امکانات دیگر بسته به خدمات دهنده

بیشتر بخوانیم: جی‌پی‌اس چقدر دقیق است؟

سامانه ردیابی یوفایندر

تصویری از محیط یک سامانه ردیابی، متعلق به سامانه ردیابی یوفایندر

تفاوت ردیاب خودرو و سیستم ناوبری خودرو چیست؟

احتمالا شما بارها قبلا از سرویس‌های مبتنی بر جی‌پی‌اس مانند سرویس‌های مسیریابی استفاده کرده‌اید. نرم‌افزارهایی مانند Google Maps و Waze که برای پیدا کردن یک مسیر مشخص در هنگام رانندگی از آن‌ها استفاده کرده‌اید. نرم‌افزارهایی که مسیریابی را بسیار ساده کرده‌اند و تنها کافی است شما نقطه‌ای را به عنوان مقصد در آن‌ها انتخاب کنید، مبدا را توسط جی‌پی‌اس گوشی شما تشخیص می‌دهند و سپس برای رسیدن به مقصد شما را راهنمایی می‌کنند. اما تفاوت سیستم‌های مسیریابی و ردیاب خودرو چیست؟

هر دوی این سیستم‌ها از سرویس GPS استفاده می‌کنند اما اهداف متفاوتی دارند. در هنگام مسیریابی سیستم جی‌پی‌اس برای بررسی موقعیت فعلی شما و راهنمایی شما برای رسیدن به مقصد مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در ردیاب خودرو، سرویس جی‌پی‌اس برای مشخص کردن موقعیت مکانی خودرو (یا هر وسیله نقلیه دیگری که برای آن در حال استفاده از این سیستم هستید) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیستم مسیریابی

تصویری از مسیریابی توسط نرم افزار Google Map

جی‌پی‌اس در وسایل نقلیه برای سیستم‌های ردیابی خودرو استفاده می‌شود و از آن برای پیدا کردن موقعیت مکانی خودرو استفاده می‌شود در حالی که سیستم‌های ناوبری GPS به رانندگان موقعیت مکانی آن‌ها را بر روی یک نقشه نشان می‌دهد و سپس دستورالعمل‌های رانندگی را برای رسیدن به یک نقطه تعیین شده ارائه می‌دهند.

ردیاب خودرو چگونه نصب می‌شود؟

تا اینجا توضیحات کاملی در مورد ردیاب خودرو به شما دادیم، اما نصب ردیاب خودرو به چه صورت است؟ جی‌پی‌اس خودرو مدل‌های مختلفی دارد و بسته به اینکه چه مدلی را انتخاب و خریداری می‌کنید، روش‌های نصب آن‌ها نیز متفاوت است. ما در ادامه مدل‌های مختلف ردیاب خودرو را به شما معرفی می‌کنیم و در مورد آن‌ها و نصبشان به شما توضیح می‌دهیم.

ردیاب‌های فندکی خودرو:

این مدل از ردیاب‌ها توسط کانکتور شارژ فندکی به قسمت سوکت فندکی خودرو متصل می‌شوند. این مدل آسان‌ترین روش نصب را دارند اما در عین حال امنیت پایین‌تری هم دارند، زیرا هر کسی که به خودرو دسترسی داشته باشد می‌تواند به سادگی این مدل را جدا کند.

ردیاب فندکی تلتونیکا

تصویری از یک ردیاب فندکی متعلق به برند تلتونیکا

ردیاب های OBD-II:

تمام خودروها مجهز به یک پورت به نام OBD-II هستند. پورت OBD-II متصل به ECU خودرو است و همان درگاهی هست که برای عیب یابی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. احتمالا بارها اصطلاح دیاگ خودرو را شنیده‌اید و شاید خودتان هم برای پیدا کردن یک ایراد خاص، به مراکزی که خدمات دیاگ خودرو ارائه می‌دهند مراجعه کرده باشید. این مراکز توسط پورت OBD-II به کامپیوتر خودروی شما (ECU) متصل شده و اطلاعاتی را از ECU دریافت می‌کنند و توسط اطلاعات به دست آمده، ایراد خودرو را را تشخیص می‌دهند.

بعضی از ردیاب‌ها، از طریق کانکتور OBD-II به خودرو متصل می‌شوند. این مدل از ردیاب‌ها علاوه بر ردیابی خودرو، می‌توانند اطلاعات دیگری را نیز از ECU خودرو دریافت کنند و گزارشاتی از وضعیت خودرو مانند دور موتور، دمای رادیاتور، دمای موتور، مقدار فشار روی موتور، وضعیت روشن یا خاموش بودن خودرو و موارد دیگر به شما بدهند. البته دسترسی داشتن به چنین گزارشاتی کاملا به این بستگی دارد که سرویس دهنده‌ای که از آن خدمات می‌گیرید (سامانه ردیابی شما) چنین مواردی را پشتیبانی کند.

ردیاب تلتونیکا FMB001 مجهز به کانکتور OBD-II

تصویری از ردیاب FMB001 برند تلتونیکا که مجهز به کانکتور OBD-II می باشد.

البته اگر دستگاه ردیاب شما، کانکتور OBD-II نداشته باشد، در صورتی که مجهز به بلوتوث باشد، شما می‌توانید یک کانکتور OBD-II بلوتوثی مانند ELM327 تهیه کنید و ردیاب خود را توسط بلوتوث به این کانکتور متصل کنید. در این صورت شما به اطلاعات ECU ماشین خود دسترسی خواهید داشت. ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920 یکی از ردیاب‌هایی هست که مجهز به بلوتوث می‌باشد.

مبدل ELM327

تصویری از مبدل بلوتوثی ELM327 که به درگاه OBD-II خودرو وصل می شود و می تواند
توسط بلوتوث به ردیاب شما متصل و اطلاعات ECU را در اختیار شما قرار دهد.

ردیاب های اتصال مستقیم:

بیشتر ردیاب‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، از این مدل هستند. این مدل از ردیاب‌ها، بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید دارای دو سیم برای اتصال به خودرو و چند سیم برای اتصال به قسمت‌های آنالوگ و دیجیتال خودرو هستند. دو سیم برای اتصال به برق خودرو (مثبت و منفی)، سیم‌هایی برای اتصال به قسمت‌های آنالوگ، سیم‌هایی برای اتصال به قسمت‌های دیجیتال که برای متصل شدن به سنسورهایی مانند سوخت خودرو، باز یا بسته بودن درب خودرو و موارد دیگر کاربرد دارند.

اینکه چه تعداد سیم برای اتصال به قسمت‌های آنالوگ و دیجیتال خودرو داشته باشید، کاملا بستگی به مدلی ردیابی دارد که تهیه می‌کنید. برای مثل ردیاب مدل تلتونیکا FMB920 دارای 3 سیم اتصال به قسمت‌های آنالوگ و دیجیتال خودرو است در حالی که ردیاب مدل تلتونیکا FMB120 دارای 10 سیم است و شما می‌توانید موارد آنالوگ و دیجیتال بیشتری را به آن متصل نمایید.

ردیاب تلتونیکا FMB120

تصویری از ردیاب تلتونیکا FMB120 که توسط 2 سیم به برق خودرو و
توسط 10 سیم دیگر به قسمت های آنالوگ و دیجیتال خودرو متصل می شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب‌هایی که مستقیم به برق خودرو متصل می‌شوند، امکان نصب آن‌ها در هر قسمتی از خودرو است. بر خلاف ردیاب‌های فندکی که شما تنها می‌توانید آن‌ها را به قسمت فندکی خودرو نصب نمایید یا ردیاب‌های OBD-II که به پورت مشخص OBD-II متصل می‌شوند، شما می‌توانید این ردیاب‌ها را تقریبا در هرجایی از خودرو قرار دهید.مکان‌هایی مانند پشت داشبورد، پشت ضبط و یا حتی در سقف خودرو!

ردیاب کجای خودرو نصب می‌شود؟‌

در مورد مدل‌های مختلف جی‌پی‌اس خودرو و همچنین روش‌های نصب آن‌ها توضیح دادیم، اما در چه محل‌هایی از خودرو امکان نصب ردیاب وجود دارد؟ در این مورد باید بگوییم، ردیاب‌هایی که کانکتور OBD-II دارند را فقط به پورت OBD-II که معمولا سمت راننده و زیر فرمان می‌باشد و ردیاب‌هایی که کانکتور فندکی دارند را فقط به پورت فندکی خودرو می‌شود وصل کرد. اما این مساله برای ردیاب‌هایی که با سیم به برق خودرو متصل می‌شوند، متفاوت است و شما می‌توانید در قسمت‌های مختلفی از خودرو آن‌ها را نصب نمایید:

  • زیر داشبورد و فرمان: به دلیل آنکه بیشترین سیم‌کشی خودرو زیر داشبورد است، زیر داشبورد و قسمت زیر فرمان مکانی عالی برای نصب ردیاب خودرو می‌باشد. 
  • زیر سپر جلو و سپر عقب: در بسیاری از موارد دستگاه ردیاب را زیر سپر جلو و سپر عقب ماشین قرار می‌دهند. برای این کار باید سپر جلو یا عقب خودرو را در بیاورید و دستگاه را در محل مناسب نصب کنید. زیر سپر جلو و عقب به ویژه برای ردیاب‌هایی که کوچک هستند، یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.
  • کار گذاشتن ردیاب داخل چراغ ترمز: چراغ ترمز اغلب محل خوبی برای نصب ردیاب خودرو است. این کار به ظرافت زیادی نیاز دارد و کارشناس مربوطه باید مهارت کافی در بیرون آوردن چراغ ترمز و سیم‌کشی ردیاب داشته باشد.
  • پشت و زیر صندلی: پشت و زیر صندلی مکان خوبی برای نصب دستگاه جی‌پی‌اس است اما سیم‌کشی آن باید از کف خودرو صورت گیرد. برای نصب در این محل به یک متخصص با دانش برق خودرو نیاز دارید.
  • داخل صندلی ها: یکی دیگر از محل‌هایی که می‌توانید دستگاه را نصب کنید داخل صندلی هاست. به این صورت که درزهای یکی از صندلی‌‌های وسیله نقلیه را بیرون آورده و آن را در داخل صندلی نصب کنید. بعداً می‌توانید صندلی را طوری بدوزید که دستگاه کاملاً پنهان شود. محل مخفی کردن دستگاه ردیاب جی‌پی‌اس در داخل صندلی، می‌تواند در کناره‌های صندلی یا حتی زیر بالشتک قرار گیرد. 
  • کنار بلندگو خودرو: یکی از جاهای مخفیانه که می‌توانید ردیاب را نصب کنید، کنار بلندگو خودرو است. بلندگوها در کنار درب خودرو یا پشت صندلی عقب جاساز می‌شوند و مهم است که کارشناس نصب به خوبی از نحوه سیم کشی اطلاع داشته باشد.
نصب جی پی اس خودرو

نصب ردیاب خودرو

بهترین ردیاب خودرو برای شما چیست؟

خرید بهترین ردیاب خودرو، کاملا به نیازهای شما بستگی دارد. ردیاب‌های مختلف با قابلیت‌ها و همچنین قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند، اما ما چند نکته را به شما توضیح می‌دهیم که با در نظر گرفتن آن‌ها، می‌توانید ردیاب مناسب‌تری را انتخاب و خریداری کنید. قبل از خرید ردیاب خودرو، بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای یک ردیاب، داشتن حافظه داخلی است. ردیاب‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، اغلب فاقد حافظه داخلی هستند. در صورتی که ردیاب حافظ داخلی نداشته باشد و خودروی شما از مکانی عبور کند که فاقد پوشش اینترنت باشد، شما داده‌های آن مسیر را از دست می‌دهید. اما در صورتی که دارای حافظه‌داخلی باشد، اطلاعات مربوط به آن مسیر را در حافظه ذخیره می‌کند و به محض دسترسی به اینترنت آن‌ها را برای سرور سامانه ردیابی شما ارسال می‌کند.
  • مهم‌ترین ویژگی بعدی برای یک ردیاب، داشتن باتری است. این مدل از ردیاب‌ها، در صورت قطع اتصال برق خودرو، تا زمان اتمام شارژ باتری موقعیت مکانی خودرو را به شما نمایش می‌دهند.
  • ردیابی را انتخاب کنید که مجهز به بلوتوث باشد، در این صورت می‌توانید با استفاده از قطعاتی مانند ELM327 دسترسی به ECU هم داشته باشید یا حتی تنظیمات ردیاب را ساده‌تر و توسط بلوتوث انجام دهید.
  • قابلیت‌هایی مانند ضد گرد و غبار بودن و ضد‌آب بودن را در نظر بگیرید.

نکاتی را که مطرح کردیم مهم‌ترین نکات برای خرید ردیاب خودرو بود. اما اگر هنوز سوالی در این مورد داشته باشید یا حتی نیاز به مشاوره داشته باشید، کارشناسان یوفایندر با افتخار پاسخگوی شما خواهند بود. می‌توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت جی‌پی‌اس خودرو

قیمت ردیاب خودرو بسته به امکانات، برند و موارد دیگر متفاوت است. برخی دستگاه‌ها امکانات و تجهیزات پیشرفته‌تری را در اختیار خریداران می‌گذارند. البته در خرید جی‌پی‌اس ابتدا باید به مواردی مانند مقدار بودجه و اینکه شما چه انتظاراتی از ردیاب خودرو دارید توجه شود. بعضی از ردیاب‌ها به سیستم‌های آنالوگ و دیجیتال کمتری و بعضی به سیستم‌های بیشتری متصل می‌شوند. موارد زیر جزو مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت ردیاب هستند:

مشاهده قیمت ردیاب خودرو با تمام امکانات 

  • برند تولیدکننده جی‌پی‌اس: برندهای مختلفی در بازار ردیاب‌های خودرو فعالیت می‌کنند، بعضی از برند‌ها جدید‌تر و بعضی قدیمی‌تر هستند. بعضی از برند‌ها محصولات ضعیف‌تر و بعضی از آن‌ها محصولات با کیفیت‌تری را ارائه می‌کنند.
  • کشور سازنده: اینکه ردیاب ساخت چه کشوری باشد، روی قیمت آن تاثیر دارد. ردیاب‌های موجود در بازار اغلب چینی هستند اما در این بین برند‌های حرفه‌ای مانند تلتونیکا که یک برند اروپایی می‌باشد نیز در بازار حضور دارند.
  • مشخصات محصول: در نهایت اینکه محصول چه خصوصیاتی داشته باشد، ضد آب و یا ضد گرد و غبار باشد یا خیر؟ قابلیت اتصال به چه سنسور‌هایی را داشته باشد؟ و موارد از این دست در قیمت تاثیر‌گذار هستند.

خرید ردیاب خودرو

بعد از اینکه تمام بررسی‌های لازم برای خرید ردیاب خودرو را انجام دادید، حالا نوبت به خرید ردیاب خودرو می‌رسد. شما می‌توانید ردیاب مورد نیاز خود را از وب‌سایت‌های موجود در اینترنت و یا فروشگاه‌هایی که خدماتی مانند نصب دزدگیر و اسپورت خودرو انجام می‌دهند خریداری کنید. ما در یوفایندر نیز برای راحتی کاربران خودمان، بهترین برند ردیاب خودرو یعنی برند تلتونیکا را آماده برای فروش داریم. در صورتی که بعد از بررسی‌هایتان تصمیم گرفتید ردیاب تلتونیکا خریداری کنید، می‌توانید آن را از وب‌سایت یوفایندر هم سفارش دهید. 

سامانه ردیابی یوفایندر

بعد از خرید و نصب ردیاب خودرو، شما باید با استفاده از یک سامانه ردیابی، مدیریت ردیاب خود را انجام دهید. سامانه‌های مختلفی، چه داخلی و چه خارجی برای مدیریت ردیاب‌ها وجود دارند، که یوفایندر یکی از این سامانه هاست. ما در یوفایندر با تکیه بر دانش متخصصین شبکه، برنامه نویسی و دیتابیس و ترکیب دانش آن‌ها، سرویسی را ایجاد کردیم که هیچ گونه نمونه‌ای ندارد. یوفایندر تنها سرویس ردیابی زنده (لایو) کشور می‌باشد و موقعیت مکانی خودروی شما را به صورت کاملا لحظه‌ای و زنده به شما نمایش می‌دهد. 

 

 

همچنین یوفایندر به غیر از نمایش لحظه‌ای موقعیت مکانی خودرو، امکانات جذاب دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم: [/cz_title][cz_gap height=”25px” height_mobile=”25px”]

خرید ردیاب خودرو

ردیابی زنده (لایو)

سامانه پیشرفته ردیابی یوفایندر، موقعیت خودروی شما را به صورت کاملا لحظه‌ای و زنده به شما نمایش می‌دهد. 

هشدار باز شدن درب خودرو

در صورت باز شدن درب خودرو در ساعات غیرمعمول (مانند ۳ نیمه شب) یوفایندر به شما هشدار می‌دهد.

تاریخچه حرکت خودرو

با تکیه بر دانش متخصصین شبکه یوفایندر، شما به تاریخچه کامل حرکت خودروی خود در تمام روزهایی که از یوفایندر استفاده کرده‌اید، دسترسی دارید.

مدیریت مصرف سوخت

سطح سوخت و مصرف سوخت باک را در طول مسیر به راحتی در زمان حال بررسی کنید. کنترل مصرف سوخت توسط جی‌پی‌اس خودرو به شما کمک می‌کند میزان مصرف سوخت را مدیریت کنید. 

تعریف حصار جغرافیایی

ویژگی ژئوفنس (Geofence) به شما این امکان را می‌دهد که مرزهای جغرافیایی خاصی را در اطراف مناطقی که اهمیت خاصی برای شما دارند، تنظیم کنید. هنگامی که خودرو از مرزهای مشخص شده، وارد یا خارج شود، برای شما هشدار ارسال می‌شود.

استفاده با اپلیکیشن موبایل

با نصب اپلیکیشن ردیابی موبایل یوفایندر، می‌توانید به راحتی ردیابی خودروی خود را انجام دهید و از قابلیت‌های دیگر اپلیکیشن نیز لذت ببرید.

11 نظر برای "ردیاب خودرو چیست؟"

  1. حسین بابایی گفت:

    اقا عالی دمتون گرام قیمت هرکدام چند من میخوام

    1. چه طوری بخرام جی پی اس واینکه گجا برام نصبش کنه من اصفهان هستن نمایندگی گجاس

    2. سلام جناب بابایی
      می تونید با ما تماس بگیرید، ما شما رو راهنمایی می کنیم.
      برای سفارش می تونید از سایت یوفایندر اقدام کنید.
      ما تو اصفهان چند نمایندگی داریم، که بعد از سفارش با شما تماس میگیریم و اطلاعات نزدیک ترین نمایندگی به شما رو در اختیارتون قرار میدیم.

  2. میری گفت:

    خیلی توضیحات خوبی بود ، ممنونم

    1. خواهش می کنم سلامت باشید

  3. محمد حجازی گفت:

    کامل و کاربردی بود ممنون از توضیحات کامل شما خیلی کامل بود اگر یک مقاله هم در مورد AVL داشته باشید خیلی خوب می شود

    1. سلام و احترام
      خواهش می کنم جناب حجازی
      حتما در این مورد نیز محتوا خواهیم ساخت

  4. احسان صفی زاده گفت:

    برای سواری تلتونیکا FMB920 آخر دستگاه است البته اگر سامانه درست باشد ، توی ایران همه مدعی هستند ، البته من یوفایندر را نمیدونم ولی بقیه همه تاخیر دارند یا قطع و وصل زیاد دارند

    1. سلام و احترام جناب صفی زاده
      بله درست می فرمایید، تلتونیکا یکی از استیبل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌ها هست
      سامانه هم خیلی مهم هست، یک سامانه استیبل نیازمند زیرساخت قوی و دانش فنی بالا هست که ما این رو در یوفایندر فراهم کردیم.
      اگر دستگاه تلتونیکا دارید می تونید با ما تماس بگیرید، ما یکسال استفاده رایگان از سامانه یوفایندر را به شما هدیه میدیم.

      1. محسن گفت:

        سلام
        جایی هست که حضوری بیایم بخریم و برامون نصب هم بکنید

        1. سلام و احترام
          به صورت آنلاین سفارش بدید، تکنسین های ما به صورت حضوری برای نصب به شما مراجعه می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر