iran flag
یوفایندر سیستم مدیریت ناوگان
مدیریت حرفه‌ای سوخت ناوگان!

سیستم سنجش دقیق مصرف سوخت خودرو با استفاده از سنسور

مشاهده میزان سوخت هر خودرو

سیستم سنجش مصرف سوخت خودرو یوفایندر، سوخت را مستقیم و توسط سنسور اندازه‌گیری می‌کند، به همین دلیل اطلاعات سوخت شما در این سیستم بسیار دقیق است. اغلب سرویس‌ها توسط محاسبه مسافت طی شده خودرو با جی‌پی‌اس، میزان مصرف سوخت را نمایش می‌دهند که این روش اصلا دقیق نیست. مصرف سوخت خودرو در سربالایی و سرپایینی‌ها، در جاده‌ها و یا ترافیک‌های شهری کاملا متفاوت است و مسافت اصلا معیار مناسبی برای سنجش مصرف سوخت خودرو نیست! همچنین در بعضی خودرو‌های صنعتی، تجهیزات خودرو مانند یخچال تریلی و یا میکسر بتن نیز برای کار کردن از سوخت خودرو استفاده می‌کنند و جی‌پی‌اس نمی‌تواند میزان مصرف سوخت تجهیزات را اندازه‌گیری کند.

  • مشاهده میزان سوخت در باک هر خودرو به صورت زنده
  • نمایش میزان سوخت خودرو به لیتر و به درصد
مشاهده میزان سوخت هر خودرو

کاهش هزینه‌های ناوگان

با بررسی مصرف سوخت در خودرو‌های ناوگان، می توانید علت مصرف بالا‌ی سوخت در بعضی از خودرو‌ها را پیدا کنید. احتمالا بعضی از خودرو‌های ناوگان شما به دلایلی مانند فرسوده بودن و یا مشکلات مکانیکی مصرف سوخت بالایی داشته باشند که تا الان شما متوجه این مورد نشدید یا خودرو‌های شما برای رسیدن به یک مقصد از چند مسیر متفاوت استفاده کرده باشند که مصرف سوخت هر خودرو برای رسیدن به آن مقصد متفاوت بوده باشد، به این ترتیب شما می‌توانید بهترین مسیر‌‌ها که مصرف سوخت پایین‌تری دارند را شناسایی کنید که تاثیر زیادی در کاهش مصرف سوخت ناوگان شما دارد.

  • شناسایی خودرو‌های پر مصرف و تعمیر آن‌ها
  • شناسایی مسیر‌های بهینه‌تر برای کاهش مصرف سوخت ناوگان
کاهش هزینه‌های ناوگان

هشدار تخلیه ناگهانی سوخت!

در صورت سوخت گیری خودرو و همچنین تخلیه ناگهانی سوخت خودرو که در شرایطی مانند سرقت گازوئیل خودرو رخ می دهد، شما هشدار دریافت خواهید کرد. سیستم سنجش یوفایندر حتی در صورت قطع کردن برق خودرو توسط قطع‌کن و تخلیه سوخت، سیستم سنجش سوخت یوفایندر این مورد را تشخیص داده و به محض وصل شدن مجدد برق خودرو، توسط ارسال پیامک به شما اطلاع می‌دهد

  • دریافت هشدار برای سوخت گیری خودروه
  • دریافت هشدار در صورت سرقت گازوئیل
هشدار تخلیه ناگهانی سوخت

گزارش‌های کاربردی

گزارش‌های کاربردی مصرف سوخت، به شما کمک می‌کنند هزینه‌های سوخت را بهتر مدیریت کنید. شما به گزارشات کاملی مانند میزان مصرف سوخت تمام خودرو‌های ناوگان در طول شبانه‌روز و یا میزان مصرف سوخت یک خودرو‌ی خاص در یک بازه زمانی خاص دسترسی خواهید داشت.

  • گزارش روزانه مصرف سوخت
  • گزارش مصرف سوخت در یک بازه زمانی مشخص
  • گزارش مصرف سوخت از یک دسته‌بندی مشخص
  • ارسال گزارش های مصرف سوخت توسط پیامک
  • امکان دریافت گزارش در قالب PDF
  • امکان دریافت گزارش در قالب Excel
گزارش‌های کاربردی

    سوالات متداول

    - میزان دقت سیستم سنجش سوخت یوفایندر چقدر است؟

    یوفایندر توسط اتصال سنسور سخت‌افزاری به باک خودرو میزان مصرف سوخت خودرو را اندازه‌گیری می کند، به همین دلیل دقت این سیستم بسیار بالا می باشد.

    + نصب سنسور به چه صورت انجام می شود؟

    نصب سنسور به دلیل حساسیتی که دارد نیازمند دانش و دقت زیاد است. به همین دلیل نصب سنسورهای لازم برای سیستم سنجش میزان مصرف سوخت توسط متخصصین یوفایندر انجام می شود.

    + میزان باک هر خودرو متفاوت است، یوفایندر چگونه میزان مصرف هر خودرو را اندازه‌گیری می‌کند؟

    یوفایندر بعد از نصب سنسور اقدام به کالیبره کردن باک خودرو می‌کند. در فرآیند کالیبراسیون میزان باک خودرو به صورت خالی و پر مشخص می‌شود و بعد از آن از این اطلاعات برای سنجش میزان مصرف سوخت خودرو استفاده می‌شود.

    + آیا برای استفاده از سیستم نیاز به داشتن جی‌پی‌اس است؟

    بله. سیستم مدیریت ناوگان یک سیستم کاملا مبتنی بر جی‌پی‌اس است. این سیستم با استفاده از داده‌های ماهواره‌های جی‌پی‌اس و داده‌های دریافتی از سنسورهای مختلف خودرو و همچنین انجام آنالیزهای پیشرفته روی این اطلاعات، بهری‌وری بالاتری دارد.

    + نصب سنسور روی هر خودرو چقدر زمان می‌برد؟

    مدت زمان فرآیند نصب بستگی به مقدار ظرفیت باک هر خودرو دارد. به طور معمول فرآیند نصب و کالیبره کردن سنسور روی هر خودرو یک ساعت زمان می‌برد.

    + بعد از نصب سنسورها از کجا می شود سوخت را مدیریت کرد؟

    یوفایندر یک پنل پیشرفته در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید توسط آن سنسور‌های خودرو‌های خود را مدیریت نمایید.

    + آیا این سیستم فقط سنجش سوخت گازوئیل را انجام می‌دهد؟

    خیر. سیستم یوفایندر هر نوع سوخت مانند نفت، بنزین و گازوئیل را اندازه‌گیری می‌کند.