iran flag

مناسبترین “ردیاب خودرو 207”

امتیاز دهید

قیمت روز پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای حدود 1 میلیارد تومان است و این دیگر شوخی بردار نیست. تامین امنیت یک خودرو 1 میلیاردی، چه از نظر حوادث و چه از نظر سرقت، واقعاً لیاقت بهترین ردیاب و دوربین را دارد.
ردیاب پژو ۲۰۷ قطعه‌ای امنیتی در خودرو به حساب می‌آید که در زمان سرقت می‌تواند مکان جغرافیایی خودرو را به درستی و با جزئیات دقیق شناسایی کند. البته این ردیاب نه تنها برای شناسایی موقعیت خودرو به کار می‌رود، بلکه برای کارهای بسیار مهمی مانند باز و بسته کردن درب خودرو از راه دور، شناسایی سرعت بیش از حد، هشدار به راننده در هنگام وقوع تصادف و غیره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
برای شناخت کامل ردیاب خودرو مناسب ماشین 207، نحوه کارکرد آن و آشنایی با بهترین مدل ردیاب خودرو برای پژو 207، چند دقیقه با ما همراه باشید.

خرید ردیاب خودرو مناسب ماشین 207

ردیاب پژو ۲۰۷ برای پیشگیری از سرقت

حتماً می‌پرسید که چگونه خودرو پژو 207 را از سرقت نجات دهیم؟ در حقیقت ردیاب ماشین ۲۰۷ یک قطعه سخت‌افزاری است که داخل ماشین نصب می‌شود و به عنوان یک وسیله امنیتی می‌تواند خودروی شما را از خطر سرقت مصون نگه دارد. وجود سنسورهای مختلف در دستگاه، قابلیت اتصال به ماهواره، امکان موقعیت‌یابی خودرو به صورت آنلاین و آفلاین از ویژگی‌های است که ردیاب پژو ۲۰۷ از آن برخوردار است.
این ردیاب برای برقراری ارتباط با مالک خودرو از شبکه مخابراتی کشور و نرم‌افزار مخصوصی که بر روی دستگاه نصب می‌شود استفاده می‌کند. در واقع این ردیاب شامل دو ماژول مهم بوده که یکی از آن‌ها ماژول  GPS  و دیگری یک ماژول ارتباطی مثل سیم‌کارت است.  به همین دلیل تمامی هشدارها به صورت آنی و لحظه‌ای بر روی تلفن همراه کاربر قابل مشاهده هستند.
این قطعه فیزیکی به راحتی می‌تواند اطلاعات مکانی، حتی سرعت و جهت حرکت خودرو را به صورت لحظه‌ای جمع آوری کند و اطلاعات آن را در اختیار کاربر قرار دهد. البته توجه نمایید توسط فناوری‌های به کار رفته در تولید این ردیاب‌ها، شرایط دریافت اطلاعات به صورت آفلاین از طریق پیامک نیز فراهم آمده است.

ردیاب مناسب خودرو207

بررسی انواع جی پی اس 207

ردیاب ۲۰۷ در دو نوع آهنربایی و سیمی در بازار موجود است. مدل‌های آهنربایی برای اتصال به خودرو نیاز به سیم کشی نداشته و به راحتی روی قسمت‌های فلزی خودرو نصب می‌شوند. آنها برای کار کردن از یک باتری با ظرفیت بالا استفاده می‌کنند، بنابراین باید مراقب شارژ باتری دستگاه باشید.
جی ‌پی ‌اس‌های سیمی نوع دیگری از ردیاب‌های پژو ۲۰۷ به حساب می‌آیند که برای کار کردن به سیستم برقی خودرو متصل می‌شوند. یکی از قابلیت‌هایی که این ردیاب‌ها دارند باتری کوچک برای استفاده در مواقع ضروری، جهت جلوگیری از عدم کارایی محسوب می‌شود. این ردیاب‌ها اندازه و سایز کوچکی دارند و به راحتی می‌توان آنها را دور از چشم افراد دیگر یا سارقان در داخل خودرو قرار داد.

انواع مدل‌ها و برندهای جی پی اس مناسب خودرو 207

البته علاوه بر دو مورد که بر اساس عملکرد دسته‌بندی می‌شوند، ردیاب‌هایی دیگری نیز وجود دارند که بر اساس نوع کارکرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها شامل ردیاب‌های زیر می‌شوند:
• ردیاب برای خاموش کردن از راه دور خودرو ۲۰۷
• ردیاب شنود دار برای شنیدن صدای داخل خودرو ۲۰۷ به صورت آنلاین
• ردیاب دوربین‌دار برای نظارت تصویری خودرو 207

مزایای استفاده از ردیاب خودرو مناسب ماشین 207

استفاده از ردیاب ۲۰۷ می‌تواند امنیت خودرو شما را تضمین نماید و به صورت نگهبان ۲۴ ساعته در سرما و گرما، از خودرو شما در حالت خاموش و روشن، محافظت کند. همچنین در مدل‌های دوربین‌دار می‌توان از آنها به‌عنوان یک شاهد قابل اعتماد هنگام تصادفات استفاده نمود.
از طرفی قابلیت‌هایی مانند ارسال هشدار در صورت حادثه، شناسایی سرعت بیش از حد، بستن و باز کردن درب خودرو از راه‌دور، راهنمایی مسیر، هشدار باز شدن خودرو، اعلام هشدار روشن شدن خودرو، خارج شدن ماشین از محدوده جغرافیایی تعریف شده روی ردیاب و تسریع در امور مالی بیمه هنگام تصادفات از دیگر ویژگی‌ها و مزایا استفاده این ردیاب‌ها محسوب می‌شوند.

بهترین مدل ردیاب خودرو برای پژو 207

با توجه به مدل‌های مختلفی که از ردیاب‌های پژو 207 در بازار وجود دارد مانند وایزر، هارمونی، یوفایندر و غیره می‌توان گفت ردیاب‌هایی که در تولید آنها از بالاترین فناوری‌ها استفاده شده و کیفیتی مطابق با استانداردهای جهانی دارند، می‌توانند به عنوان بهترین ردیاب پژو ۲۰۷ برای پیشگیری از سرقت معرفی شوند.
در همین راستا باید بدانید ردیاب خودرو مناسب ماشین 207 ساخت شرکت تلتونیکا به دلیل مشخصاتی که در ادامه بیان می‌کنیم، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب محسوب می‌گردد.
• اندازه مناسب و وزن کم
• کاربری آسان و برخورداری از ال‌ای‌دی نمایشگر وضعیت خودرو
• سرعت در نصب و سهولت در استفاده
• قابلیت تشخیص وقوع تصادف
• قابلیت تشخیص امکان سرقت باتری
• کیفیت و طول عمر بالا
• برخورداری از استاندارد IP67 ضد آب و گردوغبار
• برخورداری از فناوری‌های نوین در ساخت و امکان تولید در انواع مختلف
• امکان جمع‌آوری داده‌ها و انتقال آن به سرور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
• ارسال درخواست کمک اضطراری و قابلیت مکالمه دو طرفه با راننده از طریق بلوتوث
• تشخیص روشن بودن موتور خودرو
• کنترل تردد خودرو در مناطق تعیین شده
• امکان  به روزرسانی سیستم عامل
• برخورداری از استانداردهای الکترونیکی و سنسورهای شتاب‌سنج و حرارت‌سنج
در همین راستا به عنوان نمونه‌های مختلف ردیاب‌های خودرو تلتونیکا می‌توان به مدل‌های ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920، ردیاب خودرو تلتونیکا FMB120، ردیاب تلتونیکا FMC920، ردیاب خودرو تلتونیکا FMB202 و غیره اشاره نمود. شما برای دیدن نمونه‌های بیشتر و بررسی ویژگی‌های هر کدام می‌توانید به بخش محصولات یوفایندر به عنوان مرجع فروش ردیاب‌های تلتونیکای اصل لیتوانی مراجعه نموده و از مزایای خرید این شرکت مانند 18 ماه گارانتی، ضمانت اصالت کالا، خدمات پس از فروش، مشاوره رایگان و نصب در محل بهره‌مند شوید.

نحوه عملکرد تلتونیکا به عنوان ردیاب خودرو مناسب ماشین 207

انواع مدل‌ها و برندهای جی پی اس مناسب خودرو 207 تلتونیکا، قابلیت تنظیم اطلاعات را دارند و می‌توان بر روی آنها داده‌های درخواستی را متناسب با نیاز کاربر تعریف کرد. در این حالت آنها با نظارت دقیقی که بر تمامی عملکردهای مورد نظر داشته می‌توانند، اطلاعات کسب شده را با سرعت بیشتری از طریق ماژولی که برای دریافت داده‌ها در نظر گرفته شده ارسال نمایند.
این نوع از ردیاب خودرو مناسب ماشین 207 به دلیل برخورداری از باتری کمکی، در مواقع ضروری قطع اتصال برقی به خودرو، می‌توانند به فعالیت خود ادامه داده و از کار نیفتند. قابلیت خواندن داده‌ها از طریق بلوتوث و تشخیص پارازیت‌هایی که امکان دارد در کار ردیاب اختلال ایجاد نماید از عملکردهای مثبت این دستگاه محسوب می‌شود.

خرید دزدگیر ماهواره ای GPS فابریک 207

پس از شناخت تمامی ویژگی‌ها و مزایای استفاده از ردیاب پژو 207 باید بدانید مهم‌ترین نکته در انتخاب آنها خرید از فروشگاهی مطمئن است که بتواند محصولات مورد نظر شما را با قیمتی مناسب به صورت اصل و با کیفیت بالا در اختیارتان قرار دهد. به همین منظور می‌توانید به سایت مجموعه یوفایندر مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنید.
شرکت یوفایندر معتبرترین نمایندگی فروش محصولات تلتونیکای اصل لیتواتی است. برند یوفایندر، ردیاب‌های تلتونیکا را به صورت اصل از کشور لیتوانی در اختیار شما قرار می‌دهد و از مزایای خرید از این شرکت می‌توان به 18 ماه گارانتی، ضمانت اصالت کالا، نصب در محل، آموزش کار کردن با ردیاب تلتونیکا و خدمات پس از فروش، اشاره نمود.
شما پیش از خرید دزدگیر ماهواره‌ای GPS فابریک خودرو 207 می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان یوفایندر بهره‌مند شوید.

خرید ردیاب خودرو از یوفایندر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر