iran flag

ردیاب ماشین آفرود

3.7/5 - (3 امتیاز)

روز به روز به تعداد علاقه‌مندان به آفرود و طبیعت گردی و تور کویر افزوده می‌شود. جاده‌گردی و دل طبیعت یا کویر، آنجاست که دیگر شوخی بر نمی‌دارد و  برای یافتن کوتاهترین و بهترین مسیرها و گم نشدن در پیچ و خم جاده‌ها داشتن جی پی اس، برای هر ماشینی الزامی است.
ردیاب ماشین آفرود، ردیاب یا جی پی اس‌ی است که به راحتی می‌تواند خودروی آفرود شما را ردیابی کند و بدین ترتیب مسیر را به شما نشان دهد و ایمنی خودرو و جان و مال شما را نیز حفظ نماید. با توجه به اینکه خودروهای آفرودی معمولا به مناطق دورافتاده می‌روند و ممکن است در موقعیت‌های خطرناک قرار بگیرند استفاده از ردیاب برای آنها بسیار ضروری است.
این وسیله علاوه بر اینکه ایمنی خودرو را حفظ می‌کند حتی می‌تواند جان سرنشین‌های آن را که در موقعیت‌های خطرناک قرار گرفته‌اند و راه فرار ندارند، نجات دهد. ما در این مقاله شما را با اهمیت این نوع ردیاب و بهترین مدل ردیاب برای ماشین آفرود، آشنا می‌کنیم. موارد استفاده، انواع و ویژگی‌های آن را بیان کرده و به مزایای آن می‌پردازیم.

خرید ردیاب ماشین آفرود

موارد استفاده از ردیاب ماشین آفرود

اگر اهل ‌آفرود سواری و رفتن به سفرهای هیجان‌انگیز هستید حتما باید یک ردیاب آفرودی داشته باشید. این وسیله مانند یک همراه خوب در سفرهای شما در کنارتان قرار می‌گیرد و دیگران را از موقعیت شما آگاه می‌سازد.
سفرهایی که با ماشین آفرود طی می‌شود پر از خطر و حادثه است. زمانی که ‌آفرود سوار از گروه جدا می‌شود راهنمای گروه با کمک ردیاب می‌تواند از موقعیت وی باخبر شود و به موقع خود را به او برساند. این موضوع می‌تواند جان آفرود سوار را نجات دهد و او را مجدد در کنار گروه قرار دهد.
علاوه بر آنچه ذکر شد ‌آفرود سوار می‌تواند به کمک یک ردیاب آفرودی این امکان را برای خانواده خود فراهم کند که از موقعیت وی در هر لحظه با خبر باشند. بدین ترتیب خانواده‌هایی که نگران فرزند خود هستند و به این دلیل اجازه رفتن به سفر آفرودی را به وی نمی‌دهند دیگر بهانه‌ای برای این امر ندارند و می‌توانند فرزند خود را با خیال راحت به سفرهای هیجان‌انگیز آفرودی بفرستند.
یک ردیاب ماشین آفرود علاوه بر اینکه موقعیت خودرو را برای مقصدی که از قبل مشخص شده ارسال می‌کند، یک دکمه به نام SOS دارد. زمانی که ‌آفرود سوار در موقعیت خطرناک قرار می‌گیرد با فشردن دکمه SOS وضعیت خود را به مقصد اطلاع می‌دهد و ایشان می‌توانند متوجه شوند که یک وضعیت اضطراری پیش آمده و باید به کمک ‌آفرود سوار بروند. اینگونه است که ادعا می‌شود جان ‌آفرود سواران به وسیله ردیاب آفرودی محافظت خواهد شد.

مزایای استفاده از ردیاب مناسب ماشین آفرود

برخی چنین تصور می‌کنند که نصب ردیاب آفرودی بر خودرو فقط امنیت آن را بالا می‌برد اما همان طور که توضیح داده شد این وسیله به ظاهر کوچک می‌تواند حافظ جان ‌آفرود سوار نیز باشد. علاوه بر این به کمک آن ‌آفرود سوار می‌تواند خودروی خود را بهتر مدیریت کند و سلامت قطعات مکانیکی خودروی آفرود را تامین کند. در کل می‌توان مزایای زیر را برای ردیاب خودروی آفرود برشمرد:
• موقعیت خودروی آفرودی را در هر لحظه از زمان و به صورت آنلاین و آفلاین تعیین می‌کند.
• مکان خودرو را به لیدر گروه اطلاع می‌دهد.
• وضعیت و موقعیت ‌آفرود سوار را به خانواده‌های ایشان اطلاع می‌دهد.
• در صورتی که ‌آفرود سوار در وضعیتی قرار بگیرد که به کمک نیاز دارد می‌تواند موقعیت آن را در اسرع وقت به دیگران اطلاع دهد.
• ضربه‌هایی که به خودرو وارد می‌شود را اطلاع‌رسانی می‌کند و در صورت بروز تصادف خبر می‌دهد.
• به کمک ردیاب می‌توان برق خودرو را از راه دور قطع و وصل کرد.
• در مدیریت سوخت خودرو به کار می‌رود.
با نصب یک ردیاب خودروی آفرودی می‌توانید با خیال راحت به هر منطقه‌ای که دلتان می‌خواهد سفر کنید و نگران هیچ چیز نباشید. مهم نیست ردیاب ماشین آفرود در کجاست، در هر حالت موقعیت خود را گزارش می‌دهد. پس نصب آن برای ‌آفرود سواران ضروری است.

انواع ردیاب خودرو مناسب ماشین آفرود

اولین نوع از انواع ردیاب مناسب ماشین آفرود، دیاگ نام دارد. این نوع بسیار ارزان قیمت است. با این حال حتی اگر آنتن و اینترنت نیز نباشد همچنان کار می‌کند و به راحتی بر خودرو نصب می‌شود.
نوع دوم ردیاب آهنربایی است. این مدل بهترین نوع ردیاب برای خودروی آفرودی است. زیرا در برابر ضربه و آب مقاوم است و حتی قابلیت شنود صدا دارد. ردیاب آهنربایی یک ردیاب نظامی است که باتری آن به ازای هر بار شارژ شدن، مدت طولانی نیاز به شارژ مجدد ندارد.
نوع سوم ردیاب فندکی است که ابعاد کوچکی دارد. در نتیجه کسی متوجه نصب آن بر خودرو نمی‌شود. این ردیاب در مقابل رطوبت مقاوم است و به کمک آن می‌توان شنود و حتی ضبط صدای داخل خودرو را انجام داد.

ردیاب مناسب خودرو آفرود

ویژگی‌های ردیاب ماشین آفرود

اولین ویژگی ردیاب آفرودی قابلیت استفاده در مناطق دورافتاده و بدون آنتن و اینترنت در حالت آفلاین است. اینکه دیگران بتوانند از موقعیت ‌آفرود سوار در هر نقطه‌ای که حضور دارد باخبر شوند، واقعاً با ارزش است.
ویژگی مهم دوم ضد آب بودن و مقاومت در مقابل گرد و غبار شدید است. مناطقی که ‌آفرود سوارن در آن به گشت و گذار می‌پردازند و با خودروی خود رانندگی می‌کنند معمولاً مناطق جنگلی مرطوب یا مناطق خشک کویری است. ردیاب آفرودی می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی عملکرد درستی داشته باشد.

ردیاب تلتونیکا و مقایسه انواع ردیاب برندهای مختلف ماشین آفرود

افزایش امنیت سفر با خودروهای آفرودی مساله‌ای بدیهی است اما استفاده از ردیاب ماشین آفرود نیز جزو ضروریات رانندگی با یک خودروی آفرودی است. آنچه در این میان اهمیت دارد خرید یک برند معتبر است.
اگر به دنبال برندی معتبر می‌گردید می‌توانید به ردیاب تلتونیکا اعتماد کنید. ردیاب‌های این برند اصل لیتوانی هستند و چینی نیستند. این برند در مقایسه با سایر برندها قیمت مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع ردیاب برای خودروهای ایرانی

خرید بهترین ردیاب خودرو آفرود

شرکت یوفایندر نمایندگی فروش محصولات تلتونیکای اصل لیتواتی است. از مزایای خرید از این شرکت می‌توان به 18 ماه گارانتی، ضمانت اصالت کالا، نصب در محل، آموزش کار کردن با ردیاب تلتونیکا و خدمات پس از فروش، اشاره نمود.
شما پیش از خرید دزدگیر ماهواره‌ای GPS خودرو آفرود، می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان یوفایندر بهره‌مند شوید.

خرید ردیاب خودرو از یوفایندر

2 نظر برای "ردیاب ماشین آفرود"

  1. محمد گفت:

    ممنون از مقاله تون توضیحات مفیدی برای خرید ردیاب اصل ارائه داده بودید

    1. سلام و احترام
      سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر