iran flag

ردیاب ماشین ون

امتیاز دهید

لایف استایل زندگی در ون در سال‌های اخیر تجدید حیاتی را تجربه کرده است زیرا افراد و خانواده‌های بیشتری به دنبال سبک زندگی ساده‌تر و ماجراجویانه‌تر در جاده‌ها و زندگی بی مرز و خارج از چهارچوب هستند.
من هم به عنوان یک تولید کننده محتوا، روزی لپ تاپم را بر می‌دارم و با یک ون دوست داشتنی به جاده خواهم زد و از آن پس هر مقاله از یوفایندر را برایتان از یک نقطه جغرافیایی می‌نویسم. برایتان هم لینک لوکیشن را با استفاده از ردیاب‌های به روز یوفایندر در آن زمان، در هر مقاله قرار می‌دهم، تا با من مجازی همسفر شوید.
خوبی ردیاب‌های یوفایندر این است که در نقاط بدون آنتن و اینترنت هم لوکیشن را نشان می‌دهد و خانواده‌ام هیچ وقت نگرانم نمی‌شوند.

ردیاب مناسب ماشین ون

ردیاب ماشین ون چیست؟

ردیاب ماشین ون یک جی پی اس هوشمند است که حتی در مکان‌هایی فاقد آنتن و اینترنت بصورت آفلاین نیز کار می‌کند. این ردیاب آپشن‌هایی مانند زنگ لرزش، تماس اضطراری، قطع برق/ بنزین از راه دور، اتصال به میکروفون و… دارد.
با چنین دستگاهی می‌توانید از موقعیت خودروی ون مطلع شوید و حتی دیگران را نیز از مکان خود مطلع نمایید. تنها چیزی که برای استفاده از آن نیاز دارید تلفن هوشمندتان است. در مکان‌هایی که سیگنال جی پی اس موجود باشد ردیاب از GPS استفاده می‌کند. حال اگر نتواند چنین سیگنال‌هایی را دریافت و ارسال نماید از فناوری LBS بهره می‌برد و به کار خود ادامه می‌دهد.
ردیاب خودرو ون یک ردیاب حرفه‌ای است که با داشتن آن می‌توانید در هر لحظه از زمان و مکان، خودروی خود را ردیابی کنید. نرم‌افزار مخصوص این ردیاب امکان نصب بر سیستم عامل‌های android، ios و windows  را دارد. در نتیجه می‌توانید آن را بر انواع مختلف گوشی‌ها، تبلت‌ها و حتی کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ خود نصب کنید.

ردیاب ماشین

موارد استفاده از ردیاب ماشین ون

ردیاب ون دو خروجی قدرتمند دارد که امکان قطع برق و سیستم سوخت خودرو را فراهم می‌کنند. این اقدام را می‌توان از طریق نرم‌افزار مخصوص ردیاب و از راه دور انجام داد. پس یکی از موارد استفاده ردیاب ون قطع برق و سیستم سوخت‌دهی ماشین ون است.
زمانی که خودروی شما به سرقت می‌رود یا بر خلاف میل شما توسط شخص دیگری رانده می‌شود از این قابلیت استفاده کرده و جلوی حرکت خودرو را بگیرید. زیرا این قابلیت فعالیت موتور و سیستم‌های الکتریکی خودرو را متوقف می‌کند و خودرو دیگر، قادر به حرکت کردن نیست. در اینجاست که ردیاب ماشین ون و ضد سرقت بودن آن معنا پیدا می‌کند.
برای انجام آن تنها کافی است وارد نرم‌افزار شده و دستور قطع برق یا بنزین را صادر کنید. این دستور از طریق شبکه GSM برای ردیاب فرستاده می‌شود و ردیاب برق یا بنزین خودرو را قطع می‌کند. از این قابلیت می‌توان به عنوان یک ابزار بسیار مفید نام برد که امنیت خودروی شما را فراهم خواهد کرد.
مورد استفاده بعدی برقراری تماس اضطراری است. با این قابلیت شما می‌توانید در موقعیت‌های خطرناک، تنها با فشار دادن یک دکمه که از آن با عنوان دکمه SOS یاد می‌شود با شماره‌هایی که از قبل مشخص کرده‌اید تماس بگیرید و موقعیت و وضعیت خود را اطلاع دهید. مورد استفاده دیگری که ردیاب ون دارد موقعیت‌یابی به صورت آنلاین و لحظه‌ای است. به این معنا که شما می‌توانید در لحظه موقعیت خودرویی که ردیاب بر آن نصب شده است را مشخص کنید.

مزایای استفاده از ردیاب مناسب ماشین ون

تا این قسمت از مقاله متوجه مزایای بسیار زیاد ردیاب خودروی ون شده‌اید. سایر مزایای استفاده از ردیاب مناسب ماشین ون را به طور خلاصه در ادامه مطرح می‌کنیم:
• ذخیره مسیرهای طی شده توسط خودرو به مدت ۲۷۰ روز  با ذکر تاریخ و ساعت
• امکان خاموش کردن خودرو با قطع برق و بنزین. تنها با دریافت یک پیامک می‌تواند خود را خاموش کند.
• پشتیبانی از زبان فارسی در تمام نسخه‌های نرم‌افزار مخصوص ردیاب
• امکان نصب نرم‌افزار مخصوص ردیاب بر انواع گوشی و کامپیوتر و لپ تاپ
• رصد موقعیت خودرو به صورت لحظه‌ای و زنده و حتی آفلاین
• زمانی که درب خودرو باز می‌شود به وسیله زنگ و ویبره یا SMS خبر می‌دهد.
• به کمک آن می‌توان صدای داخل ماشین را شنید.
• می‌تواند مسافت طی شده توسط خودرو را گزارش کند.
• هشدار به راننده در زمان بالا رفتن بیش از حد سرعت خودرو. می‌توان سرعتی مشخص کرد و چنانچه سرعت حرکت ماشین بیش از آن شد ردیاب هشدار دهد.

انواع ردیاب خودرو مناسب ماشین ون

انواع ردیاب مناسب ماشین ون سه مدل مختلف را شامل می‌شود:

ردیاب دیاگ خودرو ون

نوع اول ردیاب دیاگ است که با قابلیت‌های زیاد، بسیار پیشرفته به شمار می‌رود. از جمله قابلیت‌های این ردیاب ماشین ون می‌توان به شنود صدا، پنل ردیابی، نصب سریع و آسان و قابلیت ذخیره مسیرهای طی شده توسط خودرو اشاره کرد.

ردیاب شخصی خودرو ون

نوع دوم، ردیاب شخصی است که در اندازه‌های بسیار کوچک ساخته می‌شود. در گذشته این نوع ردیاب فقط در دسترس مراکز نظامی قرار داشت اما امروزه در بازار موجود است. ردیاب شخصی نیز قابلیت‌هایی مانند شنود صدای داخل ماشین، عدم نیاز به آنتن، عدم نیاز به نصب و… را دارد.

ردیاب آهنربایی

نوع سوم ردیاب آهنربایی است که تقریبا می‌توان گفت نیاز به شارژ ندارد. در واقع طول عمر باتری آن به قدری بالاست که شاید سالی یک بار بیشتر نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد. این ردیاب با بازدهی بالا و ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، ضد ضربه بودن، ضد گرد و غبار بودن و… یکی از بهترین انواع ردیاب خودرو در دنیاست.

ردیاب برند تلتونیکا و مقایسه آن با دیگر برندها

ردیاب تلتونیکا اصل لیتوانی است و چینی نیست. این ردیاب در عین حال که از قابلیت‌های زیادی برخوردار است اما در مقایسه با انواع برندهای ردیاب مناسب ماشین ون قیمت‌های متعارفی دارد و با وجود گارانتی 18 ماهه خیال شما را بابت خرید راحت می‌کند.
از دیگر برندهای موجود در بازار برند وایزر است، از معایب محرض و اصلی ردیاب وایزر می‌توان به قیمت زیاد، نداشتن گارانتی، دقت پایین، ارسال اطلاعات ناقص یا اشتباه و مشکلات مربوط به سیگنال در این برند اشاره کرد.
از دیگر برندهای ردیاب برای خودرو ون، ردیاب ون وی است. این برند هم هیچ گارانتی برای محصولات خود ندارد، ضمن اینکه نیاز به افزودن یک اپلیکیشن فارسی، برای پشتیبانی زبان فارسی دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع ردیاب برای خودروهای ایرانی

بهترین ردیاب خودرو ون

به عنوان نمونه 2 تا از بهترین ردیاب‌های مناسب خودرو ون از برند تلتونیکا، برای شما معرفی شده است.

ردیاب ون مدل تلتونیکا FMB120

در اختیار داشتن ورودی و خروجی‌های آنالوگ و دیجیتال زیاد در این مدل، به تلتونیکا FMB120 امکان پیاده‌سازی سناریوهای زیادی را می‌دهد. سناریوهایی مانند تشخیص سرعت بیش از حد، تشخص استفاده از جمر، شمارشگر سوخت توسط GNSS و کنترل خروجی دیجیتال از طریق تماس و تشخیص بکسل خودرو توسط جرثقیل، از این دست سناریوها هستند.

ردیاب ون مدل تلتونیکا FMB202

ردیاب خودرو تلتونیکا FMB202 یک ردیاب حرفه‌ای و ساخت برند اروپایی تلتونیکا می‌باشد. این ردیاب با داشتن درجه مقاومت IP67، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و به همین دلیل حتی امکان نصب خارج از خودرو ون را نیز دارد.

خرید بهترین ردیاب خودرو ون

پیشنهاد ما این است که پیش از خرید ردیاب خودرو، متناسب با نیاز خود از مشاوره رایگان کارشناسان متخصص یوفایندر، بهره‌مند شوید.
علاوه بر این ردیاب ماشین ون تلتونیکا تحت لایسنس برند یوفایندر علاوه بر گارانتی 18 ماهه، از ضمانت کالا، خدمات نصب و پشتیبانی پس از فروش رایگان برخوردار است.

خرید ردیاب خودرو از یوفایندر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر