iran flag

ردیاب ماشین پژو پارس

امتیاز دهید

یکی از معضلاتی که خیلی از افراد با آن در زمینه مراقبت از خودروی خود مواجه می‌شوند، فراموشی است! بله درست شنیدید! بسیاری زمان‌ها پیش آمده که ما خودروی خود را در یک پارکینگ مجتمع تجاری بزرگ یا در خیابانی ناآشنا پارک کرده‌ایم و برای پیدا کردن آن دچار مشکل شدیم.
حل ماجرا ساده است. ردیاب ماشین پژو پارس، گزینه‌ای است که می‌تواند علاوه بر حفظ ایمنی خودرو، استرس فراموشی محل پارک را از ذهن شما خارج کند. در ادامه این نوشته با ما همراه شوید تا ویژگی‌های این ردیاب را بررسی کنیم.

خرید ردیاب خودرو پژو پارس

ردیاب ماشین پژو پارس و ضد سرقت بودن آن

بیشتر مالکین خودرو به دنبال راهکارهایی هستند که امنیت وسیله نقلیه خود را بهبود بخشند. خصوصاً این روزها که به دلیل مشکلات مالی و حتی عدم ایمنی برخی خودروها، دزدی خودرو راحت‌تر و بیشتر شده است.

یکی از روش‌های نگهداری بهتر از خودرو پژو پارس، استفاده از انواع ردیاب مناسب ماشین پژو پارس است که با استفاده از فناوری GPS، به کاربران امکان می‌دهند تا موقعیت دقیق خودرو را مشاهده و کنترل کنند. اما آیا ردیاب خودرو پارس می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر در جلوگیری از سرقت عمل کند؟

ردیاب خودرو پژو پارس
استفاده از ردیاب خودرو به عنوان یک راهکار امنیتی می‌تواند تا حدودی از خطر سرقت وسیله نقلیه جلوگیری کند. خصوصاً اگر دستگاه ردیابی با امکانات ویژه خریداری کرده باشید. برخی از مهم‌ترین مزایای ردیاب پژو پارس شامل موارد زیر می‌شود:

اطلاع از مکان و‌ موقعیت لحظه‌ای خودرو

با استفاده از ردیاب خودرو پژو پارس، مالکین می‌توانند هر زمان که خواستند، موقعیت دقیق خودرو را بر روی نقشه مشاهده کنند، که این امر به شناسایی موقعیت ماشین در صورت سرقت کمک می‌کند.

هشدار سرقت با ردیاب

برخی از انواع برندهای ردیاب ماشین پژو پارس قابلیت ارسال هشدارهایی در صورت حرکت غیرمجاز خودرو را دارند، که به کاربران اطلاع می‌دهد که وسیله نقلیه ممکن است در خطر باشد.

امکان کنترل از راه دور

برخی از ردیاب‌ها امکان کنترل از راه دور و قطع برق خودرو را با رله قطع کن دارند، که می‌تواند در جلوگیری از سرقت موثر باشد.

با این توضیحات می‌توان گفت استفاده از ردیاب پژو پارس به عنوان یکی از ابزارهای مهم امنیتی خودرو، باعث بهبود امنیت و کنترل بر روی خودرو شما می‌شود.

بهترین ردیاب ماشین پژو پارس

با توجه به بررسی‌هایی که در بخش‌های قبل انجام دادیم، ردیاب دزدگیر پژو پارس برای حفظ ایمنی این وسیله نقلیه، مزایای زیادی دارد. در ادامه با مقایسه 3 برند ردیاب درحال عرضه در ایران، بهترین برند ردیاب خودرو با بیشترین مزایا و کیفیت، را خواهیم یافت:

ردیاب چینی برند تلتونیکا OBD  ردیاب دیاگی امکانات و ویژگی‌ها
چین لیتوانی با استاندارد اروپا چین کشور تولید کننده
خیر ۱۸ ماه گارانتی خیر اعتبار گارانتی
خیر بله بله نصب ردیاب ماشین پژو پارس در محل
خیر بله هزینه ارسال ارائه پس از فروش بدون دریافت هزینه
خیر بله خیر دارای کمترین هزینه اشتراک سالیانه
خیر بله 2 ساعته دارای باتری داخلی
بله بله بله امکان ردیابی آنلاین و آفلاین

از مقایسه بالا، پر واضح است که برند تلتونیکا لیتوانی، بهترین ردیاب خودرو است، نکته حائز اهمیت در مورد ردیاب تلتونیکا این است که این برند نه تنها در ایران، بلکه از برندهای محبوب در آمریکا و کشورهای اروپایی است.

انواع ردیاب مناسب ماشین پژو پارس

شرکت‌هایی که به دنبال ورود به بازارهای جهانی هستند، نیاز دارند تا محصولات خود را با استانداردهای بین‌المللی منطبق کنند. در این راستا، تلتونیکا با داشتن استاندارد جهانی برای فروش در بازارهای برتر از جمله اروپا و آمریکا، توانسته است جایگاه خود را در بازارهای بین‌المللی تثبیت کند.
علاوه بر استاندارد جهانی، محصولات تلتونیکا امکانات پیشرفته‌ای را نیز به کاربران ارائه می‌دهند.

برخی از انواع مدل‌های این برند که برای خودروی پژو پارس مناسب هستند، عبارتند از:

ردیاب ماشین پژو پارس تلتونیکا FMB920

این مدل توانایی اتصال به ماهواره‌های GPS و GLONASS را دارد. جی پی اس تلتونیکا FMB920 هنگام رانندگی در مناطقی که اینترنت در دسترس نیست، تمام داده ها را در حافظه داخلی خود ذخیره می کند و به محض دسترسی به اینترنت برای سرور ارسال می کند، به همین دلیل شما هیچ داده های هیچ روزی را از دست نخواهید داد.

ردیاب ماشین پژو پارس تلتونیکا FMB120

این مدل با ترکیبی از ویژگی‌ها و امکانات بی‌نظیر، به یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار تبدیل شده است. این ردیاب دارای ۱۰ سیم ورودی و خروجی دیجیتال برای وصل شدن به سنسورهای مختلف ماشین است، برای مثال تلتونیکا FMB120 امکان وصل شدن به سنسور باز یا بسته شدن درب خودرو و وصل شدن به سنسور سوخت و سنسور های دیگر خودرو را دارد.
با داشتن کابل Wire این ردیاب امکان اتصال به به سیستم سنجش دمای خودرو را نیز دارد. از قابلیت های دیگر این ردیاب می توان به داشتن آنتن های قوی GSM ، GNSS و همچنین بلوتوث اشاره کرد. این مدل هدیه اشتراک یکساله یوفایندر را نیز دارد.

ردیاب ماشین پژو پارس تلتونیکا FMC920

ردیاب Teltonika FMC920 دارای بالاترین استانداردهای CE اروپا و FCC آمریکا، یکی از کاربردی‌ترین ردیاب‌هایی است که می‌توانید در حال حاضر آن را تهیه کنید. این ردیاب کوچک دارای گزارش‌های متنوع درباره خودرو است. از مزایای آن می‌توان به قابلیت آپدیت از راه دور، اعلام هشدار روشن- خاموش و حرکت خودرو، امکان یک سال استفاده رایگان از پنل کاربری و اپلیکیشن اندروید و ضد آب است.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع ردیاب برای خودروهای ایرانی

یوفایندر، بهترین مرکز خرید ردیاب تلتونیکا

یوفایندر، معتبرترین و قابل اعتمادترین فروشنده دستگاه‌های ردیاب تلتونیکای اصل از کشور لیتوانی است و برخلاف بسیاری از رقبای خود که اجناس کشور دوست و همسایه چین را ارائه می‌کنند، دستگاه‌های اصلی و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
برند تلتونیکا، ارائه دهنده بهترین ردیاب ماشین پژو پارس، یک سامانه کامل و هوشمند برای ردیابی و امنیت وسیله‌ی نقلیه شما محسوب می‌شود. خدمات پس از فروش رایگان ارائه شده توسط یوفایندر با 18 ماه گارانتی و خدمات نصب و پس از فروش رایگان، به کاربران این ردیاب حرفه‌ای خودرو، اطمینان و اعتماد بیشتری در استفاده از آنها می‌بخشد.

خرید ردیاب خودرو از یوفایندر

2 نظر برای "ردیاب ماشین پژو پارس"

  1. رحمان گفت:

    من خیلی دنبال خرید ردیاب اصل برای خودروی خود بودم ممنون از معرفیتون

    1. سلام و احترام
      خواهش می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر