iran flag

ردیاب ماشین کوییک

امتیاز دهید

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که در این سیر صعودی قیمت‌ها و تورم همواره نگران ایمنی و سلامت خودروی خود هستند؟ آیا همیشه به دنبال راهکارهایی برای جلوگیری از سرقت و حفظ امنیت ماشین خود می‌گردید؟
می‌دانید که با داشتن یک ردیاب هوشمند مانند ردیاب ماشین کوییک، می‌توانید به راحتی مکان خودروی خود را در هر زمان و هر مکانی مشاهده کنید و در صورت لزوم اقدامات لازم برای حفظ امنیت آن را انجام دهید؟
اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، در ادامه این نوشته با ما همراه شوید تا با مزایای بهترین ردیاب‌های مناسب ماشین کوییک آشنا شویم و بهترین ردیاب مناسب ماشین کوییک را به شما معرفی کنیم.

خرید ردیاب خودرو کوییک

افزایش ایمنی کوییک با استفاده از ردیاب

کوییک، سومین خودروی تولید شده بر روی پلتفرم X200 سایپا است و در مقایسه با مدل‌های هاچبک ساینا و تیبا 2 کراس، با ارتفاع بیشتر و ظاهر اسپرت خود، توانسته است جذابیت بیشتری برای جوانان ایجاد کند. اما این خودروی پر طرفدار نیز همانند هر مدل دیگری نیاز به نگهداری و ایمنی دارد.
ردیاب خودروها به دو صورت سیمی و آهنربایی عرضه می‌شوند. ردیاب‌های سیمی نیازمند نصاب ماهر هستند ولی ردیاب‌های آهنربایی را خودتان هم می‌توانید بر روی خودرو  نصب کنید. مسلماً ردیاب‌های سیمی دارای قابلیت بالاتری نسبت به ردیاب‌های آهنربایی هستند. با این حال بهتر است با بررسی و کمک از کارشناسان و مقایسه انواع برند ردیاب ماشین کوییک، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ردیاب ماشین کوییک

چرا باید ردیاب خودرو کوییک بخریم؟

همواره اطمینان از امنیت خودرو برای هر صاحب وسیله نقلیه، اهمیت بسیاری دارد. اما در صورتی که شما صاحب یک خودروی کوییک هستید، این اهمیت دو چندان می‌شود. با توجه به احتمال بالای سرقت خودروهای کوییک، خرید و نصب یک ردیاب خودرو یکی از اقدامات ضروری به منظور حفظ امنیت و اطمینان شما از خودرویتان محسوب می‌شود، زیرا:
• متاسفانه درب خودروهای تولید داخل به دلیل ضعف طراحی، درب‌های اصلی و صندوق به راحتی بدون داشتن ابزارهای پیچیده و خاص توسط سارق باز می‌شوند.
• تمام خودروهای کوییک به غیر از مدل اتومات، ضعف در طراحی قفل درب کاپوت دارند.
• نصب و آب‌بندی شیشه‌های کوییک استاندارد نیست و ایراد دارد.

از جمله دلایلی که می‌توان خرید ردیاب ماشین کوییک را الزامی دانست عبارتند از:
• می‌توانید به صورت لحظه‌ای خودرو را ردیابی کنید.
• این سیستم قابلیت ارسال هشدار در شرایطی مانند سرعت بیش از حد یا توقف بیش از حد را داراست.
• قادر به مشاهده مسافت طی شده و همچنین سرعت حرکت خواهید بود.
• امکان سنجش میزان مصرف سوخت، سپس تحلیل و بهینه‌سازی آن وجود دارد.
• با استفاده از این سیستم، می‌توانید حصارهای جغرافیایی را تعریف کنید و در صورت ورود یا خروج از این محدوده‌ها هشدارهایی دریافت کنید.
• امکان مشاهده نقشه ماهواره‌ای و وضعیت ترافیکی به صورت زنده را خواهید داشت.

مقایسه انواع برند ردیاب ماشین کوییک

با مقایسه انواع برند ردیاب ماشین کوییک می‌توانیم بهترین شرایط را برای خودروی خود فراهم کنیم:

ردیاب اهنربایی ردیاب تلتونیکا ردیاب چینی ویژگی‌ها
چین لیتوانی-استاندارد اروپا چین کشور تولید کننده
۱۲ ماه ۱۸ ماه ۱۲ ماه اعتبار گارانتی
بله بله خیر نصب ردیاب ماشین کوییک در محل
خیر بله خیر خدمات پس از فروش بدون دریافت هزینه
خیر بله خیر کمترین هزینه اشتراک سالیانه
خیر بله بله دارای باتری داخلی
خیر بله بله ردیابی آنلاین و آفلاین

همانطور که از مقایسه فوق، نتیجه‌گیری می‌شود، به عنوان یک محصول شناخته شده در حوزه فناوری ارتباطات، ردیاب ماشین کوییک تلتونیکا به ما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و به دقت موقعیت و وضعیت ماشین‌های خود را ردیابی کرده و از امکانات بی‌شماری که این دستگاه فراهم می‌کند بهره‌مند شویم.

انواع ردیاب مناسب ماشین کوییک 

از زمانی که فناوری GPS (سیستم موقعیت یاب جهانی) وارد زندگی ما شد، تاکید بر اهمیت و کاربرد آن روز به روز بیشتر شده است. این فناوری نه تنها به ردیابی ماشین‌ها کمک می‌کند بلکه به ما این امکان را می‌دهد تا با دقت بیشتری در مسیر خود حرکت کنیم و به مقصد برسیم.

ردیاب ماشین کوییک در مدل‌ها و برندهای مختلفی ارائه می‌شود. اما اگر قصد انتخاب یک سیستم پیشرفته و خاص را برای افزایش ایمنی خودروی خود دارید، گزینه‌های زیر را از دست ندهید:

ردیاب تلتونیکا FMB920 کوییک

ردیاب تلتونیکا FMB920 کوییک با قابلیت‌هایی همچون ردیابی در زمان واقعی، حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایت، امکانات امنیتی هوشمند و قابلیت اتصال بلوتوث به شما این امکان را می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن خودروی کوییک خود را محافظت کنید.

ردیاب تلتونیکا FMB120 کوییک

این ردیاب ماشین کوییک با دارا بودن ۱۰ سیم ورودی و خروجی دیجیتال، قادر به اتصال به سنسورهای مختلف ماشین می‌باشد و امکانات گسترده‌ای از جمله تشخیص سرعت بیش از حد، باتری پشتیبان، تشخیص رانندگی پرخطر و کنترل خروجی دیجیتال را ارائه می‌دهد.

ردیاب تلتونیکا FMC920

این ردیاب کوچک با نصب آسان، دارای امکانات امنیتی بسیاری است و در برابر شرایط سخت نیز مقاوم می‌باشد.

بررسی جزییات این مدل‌ها نشان می‌دهد که بهترین برند ردیاب مناسب ماشین کوییک، برند تلتونیکا با استانداردهای بین‌المللی مانند CE اروپا و FCC آمریکا سازگاری دارد و از لحاظ کیفیت و عملکرد تضمین شده است.

خرید بهترین ردیاب ماشین کوییک

ردیاب ماشین کوییک یک ابزار بسیار کارآمد و حیاتی برای مانیتورینگ و ردیابی ماشین‌ها است. با توجه به مقایسه‌ی انجام شده بین ردیاب‌های مختلف، می‌توان نتیجه گرفت که ردیاب تلتونیکا بهترین گزینه برای استفاده در ماشین‌های کوییک است.

شما می‌توانید محصولات اصل برند تلتونیکا را از یوفایندر خریداری نمایید. یوفایندر فعالیت خود را در حوزه مدیریت ناوگان از سال ۱۴۰۰ آغاز کرد و به پشتوانه دانش فنی و تیم قدرتمند فرادید ارتباط نیلگون، سیستم مدیریت ناوگان یوفایندر را به عنوان یک سیستم با قابلیت ردیابی در لحظه (Real-Time) به بازار ارائه داد.

یوفایندر به دلیل دقت بسیار بالا و پایداری شدید خود، به سرعت سهم بزرگی از بازار ایران به دست آورده است. در حال حاضر یوفایندر برای هر صنعت به صورت اختصاصی ویژگی‌های خاصی را در حوزه مدیریت ناوگان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع ردیاب برای خودروهای ایرانی

شرکت یوفایندر محصولات خود را با 18 ماه گارانتی،ضمانت کالا، نصب در محل، آموزش کار کردن با ردیاب تلتونیکا و خدمات پس از فروش به شما ارائه می‌نماید. شما پیش از خرید دزدگیر ماهواره‌ای GPS خودرو کوییک می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان یوفایندر بهره‌مند شوید.

خرید ردیاب خودرو از یوفایندر

2 نظر برای "ردیاب ماشین کوییک"

  1. رضا گفت:

    خیلی از خرید ردیاب تلتونیکا راضیم مخصوصا از پشتیبانی خوبی که یوفایندر دارند

    1. سلام و احترام
      خوشحالیم که از خدمات ما رضایت داشتید
      سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر