iran flag

گزارشات مهم ردیاب خودرو

امتیاز دهید

ردیاب‌هایی که در حال حاضر در خودروها استفاده می‌شوند، می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند. بسیاری از این اطلاعات در قالب گزارشات و هشدارهای مختلف ارسال می‌شوند که می‌توانند روند مانیتورینگ خودرو را برای شما بسیار آسان کنند. اگر قصد خرید این محصولات را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با گزارشات مهم ردیاب خودرو آشنا شوید تا بتوانید بهترین مدل را متناسب با شرایط و نیاز خود خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات کامل، در این مطلب از یوفایندر با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ضروری و گزارشات مهم سیستم ردیابی خودرو

اگر به فکر خرید ردیاب خودرو هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما در زمان خرید، به برخی از ویژگی‌ها و البته گزارشات مهمی که ردیاب خودرو می‌توانند ارسال کنند، توجه داشته باشید. هرکدام از این ردیاب‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و بسته به نوع و مدل، امکان ارسال گزارشات مختلف را دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

گزارشات مهم ردیاب خودرو

هشدار ردیابی موقعیت مکانی در زمان واقعی

ردیابی موقعیت مکانی اساس مدیریت ناوگان یا حتی استفاده شخصی است. علاوه بر اینکه یک ردیاب خودرو باید چنین قابلیتی را ارائه دهد، حتما باید توجه داشته باشید که بتوانند هشدارهای لازم در این زمینه را برای شما ارسال کنند.
آگاهی از جایی که رانندگان، وسایل نقلیه و تجهیزات شما در هر لحظه در آن قرار دارند به شما این امکان را می‌دهد که سریعتر به شرایط اضطراری واکنش نشان دهید. همچنین شما را قادر می‌سازد تا مطمئن شوید که می‌توانید در صورت لزوم پروتکل‌های امدادرسانی و پشتیبانی را ارائه دهید.

هشدارهای ردیابی قابل تنظیم

توجه کنید که تنها ارسال گزارشات مهم ردیاب خودرو نمی‌تواند یک ویژگی کاربردی برای خودروی شما باشد. هشدارهای قابل تنظیم مدیریت ناوگان همیشه در راس ویژگی‌های سیستم ردیابی خودرو هستند. دریافت اعلان‌های لحظه‌ای در رابطه با رفتار رانندگی به ناوگان و عیب‌یابی خودروهای تجاری می‌تواند فرصت‌هایی را برای کاهش خطر و بهبود عملکرد ارائه کند. به عنوان مثال، هشدارهای ردیابی در مورد سوخت هدر رفته به دلیل عادت‌های بد رانندگی یا زمان‌های قرار گرفتن خودرو در حالت بیکاری برای مدت طولانی می‌تواند بسیار کارآمد باشد.
دامنه هشدارهای قابل تنظیم در ردیاب‌های خودرویی عبارتند از:
• هشدار حرکت خودرو در ساعات خاص: زمانی که وسایل نقلیه در یک محدوده زمانی مشخص حرکت می‌کنند، ردیاب هشدار ارسال می‌کند که شما این بازه زمانی را تعیین می‌کنید.
هشدار قرار گرفتن خودرو در حالت Idle برای مدت طولانی: زمانی که وسایل نقلیه برای بازه زمانی مشخصی، یعنی بیش از 10 دقیقه در حالت آیدل یا دور آرام قرار می‌گیرد، هشدار می‌دهد. شما می‌توانید یک پیام اضافی بفرستید و به راننده بگویید که در آن زمان خودرو را خاموش کند.
هشدارهای سرعت: زمانی که وسایل نقلیه با سرعت مشخص (مانند 120 کیلومتر در ساعت) یا محدودیت سرعت اعلام شده یک جاده حرکت می‌کنند، ردیاب هشدار می‌دهد. این می‌تواند به افزایش ایمنی خودرو کمک کند.

نظارت بر رفتار راننده

یکی از چالش برانگیزترین جنبه‌های نیروی کار سیار برای نظارت و بهبود، رفتار او با خودروی نقلیه است. نظارت و بهبود رفتار رانندگی برای کسب و کار شما ضروری است تا بازدهی و بهره‌وری حداکثری داشته باشد. این ابزاری نیست که برای درگیر کردن آنها یا تماشای هر حرکت آنها استفاده شود. این ابزاری برای بهبود عملکرد آنها و رشد کسب و کار شما است.

سیستم‌های ردیابی خودرو امکان مانیتورینگ را در رفتارهای مختلف رانندگی فراهم می‌کنند. این بینش‌ها شامل داده‌هایی از سرعت، شتاب سریع، و ترمز شدید تا میانگین زمان صرف شده در محل‌های کاری است. گزارش‌ها می‌توانند زمان شروع و توقف روزهای خود را نشان دهند که می‌توانند ساعات کاری را تایید کند یا ساعات خاموشی را نشان دهد. استفاده از گزارش‌ها و هشدارهای قابل تنظیم به شما امکان می‌دهد تا رانندگان خود را راهنمایی کنید تا عملکردشان را بهتر کنند.

هشدارهای ضربه به خودرو

وقتی که روی خودروی خود از یک ردیاب حرفه‌ای استفاده کنید، متوجه می‌شوید که چه زمانی و در چه موقعیتی به خودروی شما ضربه وارد می‌شود. در واقع، این قابلیت را می‌توان به عنوان یکی از کاربردی‌ترین گزارشات جی پی اس ها بیان کرد.

هشدار خاموش یا روشن شدن خودرو

یکی از انواع گزارشات ردیاب خودرو مربوط به خاموش یا روشن شدن خودرو می‌شود. به این معنی که اگر هرزمان خودروی شما روشن یا خاموش شود، ردیاب این موضوع را در قالب هشدار به شما اطلاع می‌دهد. در نتیجه، می‌توانید به بهترین شکل آن را ردیابی و کنترل کنید. این موضوع نه‌تنها از نظر ایمنی کاربردی است، بلکه می‌توانید از طریق آن فرزندتان یا افرادی که از خودرو استفاده می‌کنند را مانیتور کنید.

هشدار جابه‌جایی خودرو

در برخی از مواقع، سارقین از جرثقیل برای جابه‌جایی خودروی شما استفاده می‌کنند. این باعث می‌شود تا بدون اینکه متوجه روشن شدن خودرو شوید، ماشینتان سرقت شود. اما وقتی که ردیاب هشدار جابه‌جایی را ارسال کند، به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد. توجه کنید که بسته به مدل ردیاب، می‌توانید فاصله مشخصی را برای حرکت خودرو با جرثقیل تعیین کنید که معمولا حداقل 300 متر است.

هشدار قطع باتری خارجی خودرو

اگر این سوال برای شما ایجاد شده است که چه ردیاب‌هایی گزارش میدهند، باید بگوییم که تقریبا همه ردیاب‌ها امکان ارسال گزارش را دارند و تفاوت آن‌ها در نوع گزارش‌های ارسالی است. به عنوان مثال، یکی از انواع هشدار مربوط به قطع باتری خودرو می‌شود. هر زمان که باتری خودروی شما قطع شود، ردیاب این موضوع را متوجه می‌شود و پیامک مربوط به آن را برایتان ارسال می‌کند.

بهترین گزارشات ردیاب خودرو مربوط به کدام مدل‌ها می‌شوند؟

اگر می‌خواهید ردیابی داشته باشید که انواع هشدار را ارسال کند، باید بگوییم که تلتونیکا به عنوان بهترین برند در این حوزه شناخته می‌شود. با خدمات تلتونیکا از نمایندگی رسمی این برند یعنی یوفایندر می‌توانید امنیت خودرو و ناوگان حمل و نقلتان را تضمین کنید. برای خرید انواع ردیاب از این برند به همراه یک سال اشتراک رایگان، کافی است محصولات مجموعه ما را بررسی کرده و برای خرید اقدام کنید.

خرید ردیاب خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

در مورد سیستم مدیریت ناوگان سوالی دارید؟ روی ما حساب کنید!

تماس با یوفایندر